Hop til indhold

Recommended Posts

Havde sjældent god tid på en tur i det Fynske, så fik en aftale på plads med Bea i Kværndrup. Det gik nemt på formfuldendt engelsk  

https://annoncelight.dk/showad/305324

I døren blev jeg mødt af en smuk smilende kvinde og på egen anmodning blev jeg anvist bruseren i badet.

Vi havde aftalt 30m fuld service (let opgraderet normal halv time)

Megafransk blev starten på seancen. Det var okay fint - men hyppigt afbrudt af “is it okay?” Jeg er ikke storstønner, men smuler hele vejen igennem, når jeg er fornøjet!

sex’en nyder jeg bedst med en petit pige, hvis hun ligger ud med at ride mig.. Godt med glidecreme og alligevel måtte jeg kunne komme halvt ind. Pludselig steg hun af og susede på toilettet, men var hurtigt tilbage og op i “halvridning” igen. 
 

Det havde jeg ikke stor fornøjelse af, så hun røg på ryggen og igen blev jeg holdt tilbage... Fik vendt hende på siden og kunne nu endelig komme i bund, så det kildede de rigtige steder. Hun virkede desværre anstrengt, så jeg spurgte om vi kunne gøre det færdigt med mega og CIM. 
 

Jeg kom på ryggen og så gik det som det skulle.

Ikke det drøn af en dejlig oplevelse, som jeg havde håbet på og det bliver ikke til nogen varm anbefaling herfra, omend hun er både sød og køn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkipperSkrå skrev, 1 time siden:

Hun virkede desværre anstrengt,

sådan havde jeg det også - tænkte om det var usikkerhed...

Jeg betalte også for fuld pakke, men fik det ikke - protesterede heller ikke fordi hun på en eller anden måde virkede så uskyldig, måske skal hun besøges igen og fyn er ikke så langt væk..

Tak for din anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, den 2.11.2020 at 12:50:

sådan havde jeg det også - tænkte om det var usikkerhed...

Jeg betalte også for fuld pakke, men fik det ikke - protesterede heller ikke fordi hun på en eller anden måde virkede så uskyldig, måske skal hun besøges igen og fyn er ikke så langt væk..

Tak for din anmeldelse

Holder Hun til diskret I Kværndrup?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 8 timer siden:

Holder Hun til diskret I Kværndrup?

Besøgte Bea igår og kan tilslutte mig hvad der er skrevet i den lunkne anmeldelse.

Når man så ved Viki er i samme hus og er totalt hot temmelig lækker og hviler i sig selv, har prøvet hende et par gange. Så ingen tvivl om at jeg vil vælge Viki næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 1 time siden:

Besøgte Bea igår og kan tilslutte mig hvad der er skrevet i den lunkne anmeldelse.

Når man så ved Viki er i samme hus og er totalt hot temmelig lækker og hviler i sig selv, har prøvet hende et par gange. Så ingen tvivl om at jeg vil vælge Viki næste gang.

Nu var det ligesom ikke det jeg spurgte ind til.!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, den ‎06‎-‎11‎-‎2020 at 04:48:

Holder Hun til diskret I Kværndrup?

Ved det ikke, hun flytter lidt rundt omkring - i øjeblikket er hun i Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 1 minut siden:

Ved det ikke, hun flytter lidt rundt omkring - i øjeblikket er hun i Fredericia

Jamen er det diskret der hvor de holder til???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 4 timer siden:

Jamen er det diskret der hvor de holder til???

Nej, det er ikke synderligt diskret. Jeg kom i læ af småregn og mørke, så det var helt fint. Er du kendt i byen, så er det nok ikke særlig diskret at suse ind igennem det plankeværk, der er ved huset!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkipperSkrå skrev, for 19 timer siden:

Nej, det er ikke synderligt diskret. Jeg kom i læ af småregn og mørke, så det var helt fint. Er du kendt i byen, så er det nok ikke særlig diskret at suse ind igennem det plankeværk, der er ved huset!

Kan du fortælle om det er i den "gamle bydel" eller mere ude i parcelhus kvartererne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...