Hop til indhold
General

Hot pige i Frederikshavn

Recommended Posts

Hun har tydeligvis meget meget svært ved at overholde sine aftaler. De seneste dage har jeg opholdt mig i et sommerhus N for Frederikshavn og lavede en aftale med hende mandag aften. Fik besked om at hun var i Hjallerup og det var min tur bagefter. Da hun to timer senere stadig ikke havde vist sig, var beskeden pludselig “jeg er i Vrå, din tur bagefter, hvor lang tids kørsel herfra”. Jeg svarede med at lave en ny aftale aftenen efter kl 21, det var jo efterhånden blevet sent (midnat). Den var hun med på og tirsdag kl. ca 18 bekræftede vi aftalen endnu engang pr SMS (på hendes eget initiativ). Det var det sidste jeg hørte fra hende, på trods af at jeg rykkede et par gange i løbet af aftenen. Det er tydeligt at hun tager de kunder der dukker op undervejs tættest på frem for at overholde indgåede aftaler.

Muligvis en god forretning på kort sigt, men dårlig for hendes omdømme i det lange løb.

Redigeret af Jackman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kræver vist lidt tålmodighed. Jeg havde lavet en aftale med hende to gange med et par ugers mellemrum hvor hun hverken dukkede op eller svarede efterfølgende. Dagen efter skrev hun dog at nu var hun klar. Hun kom godt nok først 5 timer efter det tidspunkt hun selv foreslog, men det lykkedes dog til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Der har også prøve. Hun ringede til mig for at høre om a var seriøs. Så hende aldrig. Hun hed Kristine før hen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog også en for holdet.

Besøgte hende i Frederikshavn - på en af de kendte adresser.

Smuk, lidt rodet og ualmindelig sød og dejlig.

Gjorde en del ud af at opfylde mine ønsker 100% hvilket hun gjorde.

Hun kommer til at koste på budgettet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik en aftale med STUDINE'FiSSE, vi fik skrevet en del om hvad jeg gerne ville have. 

Jeg fik en godt blowjob, det var tydeligt at se hun elsker sex, der var god øjenkontakt og bagefter red hun mig godt inden jeg tog hende i en missionær, kunne høre hun fik sit ud af det. 

Det er ikke sidste gang hun skal besøges. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...