Hop til indhold
bigfoot

Jessica Ejby / Aarhus - En dejlig oplevelse

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige pige i går aftes i Ejby på Vestfyn. Det var hendes sidste dag der og hun fortalte at hun rykkede til Aarhus i dag søndag. 

Kontaktede hende via SMS og der var hurtig responce. Kommunikationen var let og ubesværet og jeg fik svar på de spørgsmål jeg havde, inden jeg bestilte en halv time GFE inkl. kys.

Så afsted mod Ejby, men stedet var ikke helt let at finde, selvom jeg havde fået en helt eksakt adresse, man skulle om i en baggård og op på 1 sal. 

Var i tvivl om jeg var ankommet til rette sted, så sendte hende en SMS og hun kom straks ud og åbnede døren. 

WAOW - det var virkelig en flot pige der åbnede, en fantastisk flot krop i en sexet bodystock og ja billederne i annoncen er af hende:wub:

Blev guidet ind igennem en pæn og nydelig lejlighed og ind til hendes værelse med meget dæmpet belysning, men hun tilbød med det samme at tænde mere lys, det sagde jeg selvfølgelig ja tak til, så jeg kunne nyde synet af skønheden.

Hun begyndte straks at hjælpe mig at tøjet, imens vi kyssede, ikke dybe tungeslaskere, men dejlige pirrende tungekys.

Af med hendes bodystock, og de dejligste øko babser kom frem i fri dressur og hun har en fin og silkeblød hud og ikke at forglemme en helt fantastisk lækker numse (lidt latino style).

Af kropsudsmykninger har hun kun en lille diskret tatovering.

Måtte straks ned og smage på den lille mis, hun dufte dejligt nyvasket og den smagte godt:P

Jeg vil ikke skrive om alle vores sexuelle lege, men vil fremhæve en fantastisk 69’er med en udsigt til en virkelig dejlig og skøn røv;)

Efter trykket var gået af “banditten”, var der tid til lidt pillow talk, kys og nusserier, det et lige i min ånd:wub:

Alt godt får jo en ende, så på med tøjet igen og så afsted igen.

Alt i alt en fantastisk dejlig oplevelse.

Link: https://annoncelight.dk/showad/300981

God aften - bigfoot

 

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Mr. Big,

 

Fedt, at du havde en god oplevelse! - jeg kan kun tilslutte mig alle de fine gloser.

Alle jer, i og omkring, Aarhus er satme nogle heldige drenge!

Pas godt på hende!

 

/Diego10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...