Hop til indhold

Hvad side bruger i?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer derude.

Vil gerne høre jer af hvad sider i bruger på nettet til at finde en man kan have en affære med?

Skrevet

https://www.victoria-milan.com/passion?CO=US&CID=PaidSrch_Brand_Google_keyword=victoriamilan&gclid=Cj0KCQjwufn8BRCwARIsAKzP6959L-pyveS2MrZ4K6YG-IM8GpoiclpdvPftfcvAc_XLWJE0JWaZNFQaAs-iEALw_wcB

For en del år siden brugte jeg denne... - den er ret målrettet, som jeg forstår at læse den ;-)

Ellers er der jo Tinder, men jeg har ikke brugt den, og kommer heller ikke til det ! 

Skrevet
Tranporter skrev, for 29 minutter siden:

https://www.victoria-milan.com/passion?CO=US&CID=PaidSrch_Brand_Google_keyword=victoriamilan&gclid=Cj0KCQjwufn8BRCwARIsAKzP6959L-pyveS2MrZ4K6YG-IM8GpoiclpdvPftfcvAc_XLWJE0JWaZNFQaAs-iEALw_wcB

For en del år siden brugte jeg denne... - den er ret målrettet, som jeg forstår at læse den ;-)

Ellers er der jo Tinder, men jeg har ikke brugt den, og kommer heller ikke til det ! 

Jeg brugte Victoria Milan for en del år siden. Masser af kontakter og en del aftaler, som dog ikke mundede ud i noget. Kvinderne så en del anderledes ud i virkeligheden end de fotos de brugte. De fleste fotos var en del kilo forældede ;) 

Men dem der var flest af var den der skrev og skrev og skrev og ikke kom videre. Så var der en del som lavede aftaler, og så aflyste i aller sidste øjeblik, ja faktisk så sent at jeg var kørt hjemmefra da aflysningen kom. 

Det var mit helt klare indtryk at rigtigt mange kvinder bruger siden til at fodre deres utroskabs fantasier med, men aldrig havde haft intention om at være utro. Et par stykker begrundede faktisk deres meget sene aflysning med: Jeg kunne aldrig finde på at være utro. Hva´ pokker er de så på den side for? 

Jeg har ikke brugt andre sider efterfølgende, men møder mange kvinder i min hverdag, og en del af dem er ret gode til at fange en sulten og villig mands signaler når der tilsættes lidt tale :)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 53 minutter siden:

Jeg brugte Victoria Milan for en del år siden. Masser af kontakter og en del aftaler, som dog ikke mundede ud i noget. Kvinderne så en del anderledes ud i virkeligheden end de fotos de brugte. De fleste fotos var en del kilo forældede ;) 

Men dem der var flest af var den der skrev og skrev og skrev og ikke kom videre. Så var der en del som lavede aftaler, og så aflyste i aller sidste øjeblik, ja faktisk så sent at jeg var kørt hjemmefra da aflysningen kom. 

Det var mit helt klare indtryk at rigtigt mange kvinder bruger siden til at fodre deres utroskabs fantasier med, men aldrig havde haft intention om at være utro. Et par stykker begrundede faktisk deres meget sene aflysning med: Jeg kunne aldrig finde på at være utro. Hva´ pokker er de så på den side for? 

Jeg har ikke brugt andre sider efterfølgende, men møder mange kvinder i min hverdag, og en del af dem er ret gode til at fange en sulten og villig mands signaler når der tilsættes lidt tale :)

Århuselsker ... det lader til at du har taget på kvinder, hvad enten du skal betale eller blot "møder" dem ... jeg har nået en alder - knap 80 ... hvor det IKKE er let, hverken på den ene eller anden måde af flere årsager! Har du haft besøg af en gift kvinde (THAI) et par gange eller 3 i hver måned gennem knap 4 1/2 år ... Men det sluttede brat, da ... og så kan I gætte hvorfor!

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 25 minutter siden:

jeg har nået en alder - knap 80 ... hvor det IKKE er let,

Nej det bliver ikke lettere med årene. Jeg er 10 år yngre end dig, så det med at knalde hver dag går ikke mere, slet ikke :)

Skrevet

Jeg har før hørt de her dårlige erfaringer med Victoria Milan, og vist er der da langt mellem snapsene derinde. Men det kan nu godt lade sig gøre. Jeg har i hvert fald haft 2 langvarige forhold derigennem.

Det er så nogle år siden, og det er muligt at det er blevet sværere derinde pga flere falske profiler 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 11 timer siden:

Jeg har før hørt de her dårlige erfaringer med Victoria Milan, og vist er der da langt mellem snapsene derinde. Men det kan nu godt lade sig gøre. Jeg har i hvert fald haft 2 langvarige forhold derigennem.

Det er så nogle år siden, og det er muligt at det er blevet sværere derinde pga flere falske profiler 

Der er ekstremt mange fake profiler eller profiler der oprettes af Victoria Milan med henblik på at lokke mænd på sitet. Jeg har fået mange falske breve i indbakke, hvor der på Google-translate dansk skriver lidt med en kvinde, hvorefter man får besked på at fortsætte kontakte på et andet site .... mod betaling naturligvis. Har dog tidligere haft mange gode og frække oplevelser, men de seneste år er standarden af siden faldet markant og også antallet af nye kvinder på sitet 

Jeg var blandt de 200 første profiler på sitet så har et livslangt VIP medlemskab. Det var da det var norsk-ejet. Nu er sitet vistnok skiftet ejer og har adresse på Malta.  

Skrevet
  • Author

Jeg synes bare prisen ved Victoria Milan er dyrt og har nemlig også hørt at der skulle være mange fake profil og gider ikke støtte svindlere.

Skrevet

Jeg prøvede at lave en profil, og vupti kom der 8 henvendelser som jeg er nødt til at betale medlemsskab på ca. 800 kr. for at svare på.

Sammenlignet med Scor hvor jeg fik een uopfordret, der var falsk, er det jo helt utroligt godt, men formentlig også for godt til at være sandt?

Mon ikke endnu engang pengene og tankerne er bedre brugt på en GP. En fugl i hånden er bedre end ti på taget :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.