skivemd 326 Skrevet 1. November, 2020 Gav Eliza et ring for at booke et møde med en eksklusiv britisk pige... I telefonen lød hun gnaven og irriteret over at jeg ringede og forstyrrede.. Og meget østeuropæisk... 'Never mind' Hvis nogen har haft gode besøg ved pigen, så skriv lige. Hun er jo vildt lækkert, men virkede meget uinteresseret i gode relationer til sine kunder. https://annoncelight.dk/showad/305661 Personligt syntes jeg at tonen er blevet dårligere når jeg ringer og booker. Ikke at det skifter i løbet af samtalen, bare at pigerne helt fra første ord virker latterligt ligeglade.. Oplever i også det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. November, 2020 Jeg ringer aldrig for at lave en aftale. Sms er meget bedre. Man forstyrrer ikke og pigen kan svare, når hun har tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 1. November, 2020 Virkelig :o Jeg er virkelig glad for at have undgået mange besøg med sure piger, som allerede på telefonen virker uoplagt... Hvis de oplyser at man må ringe, så ringer jeg altid. Hvis de ikke har tid, kan de jo bare lade med at tage telefonen, det er jo ikke anderledes end med sms. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. November, 2020 (edited) Spørger man via sms er der mindre risiko for misforståelser, da mange østeuropæiske piger kan være svære at forstå i telefonen. Jeg oplever nu ikke at pigerne er sure eller uoplagte. Det er et spørgsmål om at vælge dem, der har seriøse og informative annoncer og et godt ry herinde på eroguide. Redigeret 1. November, 2020 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 1. November, 2020 Lange skrev, 1 time siden: Jeg ringer aldrig for at lave en aftale. Sms er meget bedre. Man forstyrrer ikke og pigen kan svare, når hun har tid. I dette tilfælde opfordrer hun faktisk selv til at man ringer - så hvis hun synes det er generende burde hun nok ændre annoncen :-) "Call to make your arrangement's to meet with me, same day bookings are preferred" /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. November, 2020 Tutankhamon skrev, for 30 minutter siden: I dette tilfælde opfordrer hun faktisk selv til at man ringer - så hvis hun synes det er generende burde hun nok ændre annoncen "Call to make your arrangement's to meet with me, same day bookings are preferred" /Tutankhamon Oki. Det havde jeg ikke lige set. Jeg talte bare ud fra mine egne erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg