Hop til indhold
skivemd

Eliza el Liza, Aarhus, nixen bixen

Recommended Posts

Gav Eliza et ring for at booke et møde med en eksklusiv britisk pige... 

I telefonen lød hun gnaven og irriteret over at jeg ringede og forstyrrede.. Og meget østeuropæisk...

'Never mind'

Hvis nogen har haft gode besøg ved pigen, så skriv lige. Hun er jo vildt lækkert, men virkede meget uinteresseret i gode relationer til sine kunder. 

https://annoncelight.dk/showad/305661

Personligt syntes jeg at tonen er blevet dårligere når jeg ringer og booker. Ikke at det skifter i løbet af samtalen, bare at pigerne helt fra første ord virker latterligt ligeglade.. 

Oplever i også det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringer aldrig for at lave en aftale. Sms er meget bedre. Man forstyrrer ikke og pigen kan svare, når hun har tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig :o 

Jeg er virkelig glad for at have undgået mange besøg med sure piger, som allerede på telefonen virker uoplagt... 

Hvis de oplyser at man må ringe, så ringer jeg altid. Hvis de ikke har tid, kan de jo bare lade med at tage telefonen, det er jo ikke anderledes end med sms. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørger man via sms er der mindre risiko for misforståelser, da mange østeuropæiske piger kan være svære at forstå i telefonen. Jeg oplever nu ikke at pigerne er sure eller uoplagte. Det er et spørgsmål om at vælge dem, der har seriøse og informative annoncer og et godt ry herinde på eroguide. 

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Jeg ringer aldrig for at lave en aftale. Sms er meget bedre. Man forstyrrer ikke og pigen kan svare, når hun har tid.

I dette tilfælde opfordrer hun faktisk selv til at man ringer - så hvis hun synes det er generende burde hun nok ændre annoncen :-)

"Call to make your arrangement's to meet with me, same day bookings are preferred"

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 30 minutter siden:

I dette tilfælde opfordrer hun faktisk selv til at man ringer - så hvis hun synes det er generende burde hun nok ændre annoncen :-)

"Call to make your arrangement's to meet with me, same day bookings are preferred"

/Tutankhamon

Oki. Det havde jeg ikke lige set. Jeg talte bare ud fra mine egne erfaringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...