Hård og stiv 4 Skrevet 1. November, 2020 Jeg besøgte SILVANA den anden dag i Århus. hun er dejlig latina med stor bryster og en mås i verdens klasse. Billederne passer med virkeligheden og er ægte. hun er til lidt af det hele, jeg endte med at få lidt af det hele, det eneste jeg ikke nåede, var da tog hende analt, dom er stramt, der kunne jeg ikke holde mig mere, havde planlagt at komme i munden af hende. Det må vente til næste gang. Hun er stadig i Århus. Men ikke længe. Tro hun er på vej til Helsingør . https://annoncelight.dk/showad/305874 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Night_Fever 132 Skrevet 1. November, 2020 Var også forbi forleden og er helt enig. Serviceminded, sød - og nogle dejligt store berøringsvenlige bryster med suttelystne brystvorter. Fremragende mås, og hun knepper formidabelt. I kan glæde jer i hovedstadsregionen, når hun kommer over den næste tid! Jeg vil sige hun er ældre end billederne, vel omkring de 40 somre, men hun sexy om bare faen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg