Hop til indhold
Romeo

Nogen der har prøvet "The goddess Selena"?

Recommended Posts

Hun ser mega spændende ud - synes jeg har set hendes billeder tidligere, men hvis det er rigtigt, har hun i hvertfald ikke haft tantric på menuen, for så ved jeg, at jeg ville kunne huske det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 9 timer siden:

Bliver allerede træt når jeg læser annoncen, aaaaalt for lang

Så scroll dog direkte ned til billederne istedet for at bruge tid på ligegyldige kommentarer herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Tenderness62 skrev, for 34 minutter siden:

Så scroll dog direkte ned til billederne istedet for at bruge tid på ligegyldige kommentarer herinde.

Bland dig da uden om og pas dig selv. 

Du er sikkert en af dem der kun kigger billeder og kontakter uden at ha læst. Den der med "hvad tilbyder du?" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 4 timer siden:

Bland dig da uden om og pas dig selv. 

Du er sikkert en af dem der kun kigger billeder og kontakter uden at ha læst. Den der med "hvad tilbyder du?" 

Jeg har intet problem med at læse lange tekster, det er ofte udtryk for at der er tænkt mere seriøst over ydelserne.

Men jeg er træt af ligegyldige off tonic kommentarer i trådene. Der bliver spurgt til erfaringer, hvorfor så behov for at kommentere med din personlige holdning til længden på profil tekster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...