Romeo 102 Skrevet 31. Oktober, 2020 https://annoncelight.dk/showad/306918 Hendes annonce ser ekstrem lækker ud og jeg leder efter en ny tantra dronning siden min ikke er vendt tilbage siden Corona startede. Nogen der har nogle erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Oktober, 2020 Bliver allerede træt når jeg læser annoncen, aaaaalt for lang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 288 Skrevet 1. November, 2020 Hun ser mega spændende ud - synes jeg har set hendes billeder tidligere, men hvis det er rigtigt, har hun i hvertfald ikke haft tantric på menuen, for så ved jeg, at jeg ville kunne huske det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 1. November, 2020 Pophair skrev, for 9 timer siden: Bliver allerede træt når jeg læser annoncen, aaaaalt for lang Så scroll dog direkte ned til billederne istedet for at bruge tid på ligegyldige kommentarer herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. November, 2020 Tenderness62 skrev, for 34 minutter siden: Så scroll dog direkte ned til billederne istedet for at bruge tid på ligegyldige kommentarer herinde. Bland dig da uden om og pas dig selv. Du er sikkert en af dem der kun kigger billeder og kontakter uden at ha læst. Den der med "hvad tilbyder du?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 1. November, 2020 Pophair skrev, for 4 timer siden: Bland dig da uden om og pas dig selv. Du er sikkert en af dem der kun kigger billeder og kontakter uden at ha læst. Den der med "hvad tilbyder du?" Jeg har intet problem med at læse lange tekster, det er ofte udtryk for at der er tænkt mere seriøst over ydelserne. Men jeg er træt af ligegyldige off tonic kommentarer i trådene. Der bliver spurgt til erfaringer, hvorfor så behov for at kommentere med din personlige holdning til længden på profil tekster? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg