Guest Kammerherre Skrevet 31. Oktober, 2020 Corona tristheden har ramt os lød det fornylig fra Statsministeren. Det er mørkt og vådt udenfor og corona restriktionerne begrænser det sociale samvær, mange mennesker er i risiko for at få en depression eller det der er værre. Jeg har lige set en psykolog udtale vi skal gå rundt og smile til hinanden, det virker, det lyder som en vittighed i en tid hvor vi skal til at bære mundbind alle sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Oktober, 2020 Hvor har du ret, et ægte smil kan ses i øjnene. Men ellers kan vi vælge alternative mundbind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 31. Oktober, 2020 Jeg håber at jeg kan gå ud af døren kl. 11 den 3. November med et KÆMPE smil på læben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 31. Oktober, 2020 lille_peter skrev, for 49 minutter siden: Jeg håber at jeg kan gå ud af døren kl. 11 den 3. November med et KÆMPE smil på læben Ok du har allerede bestilt tid Troede man først kunne i morgen fra kl 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 31. Oktober, 2020 fantastisk tråd ... tænk hvad et lille smil kan gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 13. November, 2020 Corrona has the world firmly under control. We all wear masks when we go shopping or use the metro quickly. Even the customers arrive with face masks. ...Right now in this gray time, a simple smile can go a long way. A smile radiates joy. I am always happy when a person smiles at me. It's always a good feeling ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg