Hop til indhold

Recommended Posts

kristensen2201 skrev, for 3 timer siden:

er der nogen ideer foreslag til området ? 

Hvad var resultatet af alle dine søgninger? Jeg er rimelig sikker på at jeg har set flere anmeldelser af den ene af af de to annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, du kunne måske starte med, at flytte indlægget til, Efterlysninger...

Og måske skrive i overskriften, hvad det er du leder efter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ligger da i efterlysninger ?   Og jo har fundet den anmeldse men der står intet info i den ....så  hvis i ikke har andet og skrive end rette på folk istedet for at give info  så lad vær med at svare på tråd ...wtf sku da utroligt at så mange skal komenter på alt andet ? ...har i info eller prøvet stederne jeg linker til så vil jeg gerne læse om det . Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kristensen2201 skrev, for 4 minutter siden:

Den ligger da i efterlysninger ?   Og jo har fundet den anmeldse men der står intet info i den ....så  hvis i ikke har andet og skrive end rette på folk istedet for at give info  så lad vær med at svare på tråd ...wtf sku da utroligt at så mange skal komenter på alt andet ? ...har i info eller prøvet stederne jeg linker til så vil jeg gerne læse om det . Tak :)

Ro på. Din efterlysning lå altså under anmeldelser og er efterfølgende flyttet til rette forum af en moderator.

Ha' en god weekend.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...