Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
kristensen2201 skrev, for 3 timer siden:

er der nogen ideer foreslag til området ? 

Hvad var resultatet af alle dine søgninger? Jeg er rimelig sikker på at jeg har set flere anmeldelser af den ene af af de to annoncer.

Skrevet
  • Author

Nope kan intet finde om dem har søgt der er kun en gamel anmeldese men det var anden ejer ø

Skrevet

Tja, du kunne måske starte med, at flytte indlægget til, Efterlysninger...

Og måske skrive i overskriften, hvad det er du leder efter...

Skrevet
  • Author

Den ligger da i efterlysninger ?   Og jo har fundet den anmeldse men der står intet info i den ....så  hvis i ikke har andet og skrive end rette på folk istedet for at give info  så lad vær med at svare på tråd ...wtf sku da utroligt at så mange skal komenter på alt andet ? ...har i info eller prøvet stederne jeg linker til så vil jeg gerne læse om det . Tak :)

Skrevet
kristensen2201 skrev, for 4 minutter siden:

Den ligger da i efterlysninger ?   Og jo har fundet den anmeldse men der står intet info i den ....så  hvis i ikke har andet og skrive end rette på folk istedet for at give info  så lad vær med at svare på tråd ...wtf sku da utroligt at så mange skal komenter på alt andet ? ...har i info eller prøvet stederne jeg linker til så vil jeg gerne læse om det . Tak :)

Ro på. Din efterlysning lå altså under anmeldelser og er efterfølgende flyttet til rette forum af en moderator.

Ha' en god weekend.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.