moden vestjyde 38 Skrevet 30. Oktober, 2020 jeg havde lavet en aftale med dem men da jeg kom frem så var der ingen og sms blev ikke besvaret mere kan se de er på igen nu så vil høre om nogen har haft hel og kan give en bedømmelse https://annoncelight.dk/showad/300350 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 30. Oktober, 2020 Var det noget prostatamassage der var planlagt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 30. Oktober, 2020 Thaimassage i Tarm er vel en dobbeltbetydning i denne kontekst..! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2020 Det er og bliver en stående (pun intended) joke med Tarm og Lem og det der derimellem, ligesom søgning på sex i trekantområdet. Men trådstarter har min sympati, for hvordan i alverden skal man ellers lave en overskrift. Den er født til jokes fra starten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Det er og bliver en stående (pun intended) joke med Tarm og Lem og det der derimellem, ligesom søgning på sex i trekantområdet. Men trådstarter har min sympati, for hvordan i alverden skal man ellers lave en overskrift. Den er født til jokes fra starten. Jeg har også sympati med trådstarter og håber han finder hvad han søger - dobbelt-betydning eller ej..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 30. Oktober, 2020 Den her kandiderer seriøst til årets overskrift herinde. Fremragende arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 31. Oktober, 2020 Trådstarters brøde består alene i at stave byen Tarm med småt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden vestjyde 38 Skrevet 4. November, 2020 Ja meget kan man sige ingen hjerne små glæder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 4. November, 2020 moden vestjyde skrev, for 18 minutter siden: Ja meget kan man sige ingen hjerne små glæder Kommer vel an på i hvilket af de 2 hoveder hjernen sidder - på det aktuelle tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg