Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Vil også sige ja

Skrevet

Så vil jeg sige nej, bare for at være på tværs

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

@martin55 efter 49 inlæg, så bliver jeg nød til at spørge om du var fuld da du skrev det? :?::!:

image.png.dd221a04a62f58fdae2f0b400bf1cd07.png

ja pisse fuld,

Skrevet

Google maps oplyser at på adressen ligger

Odense Thai Massage Nørregade I/S 

Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke.

Skrevet
John61 skrev, for 2 timer siden:

Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke.

John61 skrev, for 2 timer siden:

Mener ikke de plejer at reklamerer på annoncelight.

Skrevet

Så vidt jeg har læst herinde, så var der ikke ekstra at få i klinikken i Nørregade, hvilket muligvis bla er grunden til, at de ikke annoncerede på AL.

Men det kan jo være, at der er et andet udbud i Pjentedamsgade, og at de derfor annoncerer på AL.

Skrevet

Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade

Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig 

hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro

Redigeret af giganten

Skrevet
giganten skrev, for 58 minutter siden:

Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade

Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig 

hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro

Hvordan vil du forklare at der kommer følgende oplysning, når jeg/man søger med Google Maps på adressen Pjentedamsgade 49, kælderen

Det indikerer for mig, at der ud fra en smule almindelig sund fornuft må være en eller anden form for forbindelse mellem de 2 klinikker.

Skrevet

Hvis det er Nok, som tidligere var hos Maya på Østerbro, så kan man få hele pakken, hun plejer at give den fuld gas:-P

Skrevet

Det er ikke den Nok, men en anden der kalder sig Nok

Nok , der var ved Maya, er stoppet for lang tid siden 

Skrevet

God morgen paa Fyn ,denne traad er dog noget af det mest interessante jeg har fuldt med I !!!!

Bare en god dag til jer !!!!

Skrevet
tronheim skrev, for 3 timer siden:

God morgen paa Fyn ,denne traad er dog noget af det mest interessante jeg har fuldt med I !!!!

Kæft du må have et trist liv så.... ;-) :-) 

God dag til dig også... :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.