Hop til indhold

Recommended Posts

Google maps oplyser at på adressen ligger

Odense Thai Massage Nørregade I/S 

Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 2 timer siden:

Google maps oplyser at på adressen ligger

Odense Thai Massage Nørregade I/S 

Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke.

 

 

John61 skrev, for 2 timer siden:

Google maps oplyser at på adressen ligger

Odense Thai Massage Nørregade I/S 

Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke.

 

Mener ikke de plejer at reklamerer på annoncelight.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg har læst herinde, så var der ikke ekstra at få i klinikken i Nørregade, hvilket muligvis bla er grunden til, at de ikke annoncerede på AL.

Men det kan jo være, at der er et andet udbud i Pjentedamsgade, og at de derfor annoncerer på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade

Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig 

hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro

Redigeret af giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 58 minutter siden:

Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade

Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig 

hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro

Hvordan vil du forklare at der kommer følgende oplysning, når jeg/man søger med Google Maps på adressen Pjentedamsgade 49, kælderen

Odense Thai Massage Nørregade I/S 

Det indikerer for mig, at der ud fra en smule almindelig sund fornuft må være en eller anden form for forbindelse mellem de 2 klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Nok, som tidligere var hos Maya på Østerbro, så kan man få hele pakken, hun plejer at give den fuld gas:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

God morgen paa Fyn ,denne traad er dog noget af det mest interessante jeg har fuldt med I !!!!

 

Kæft du må have et trist liv så.... ;-) :-) 

God dag til dig også... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...