Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe haft et godt øje til hende Lily her og nu var jeg lige forbi og jeg kan bare sige det er hende på billederne og efter min mening er hun fantastisk lækker, sådan en naboens datter type..helt naturlig ung pige uden tattoos..bare ung og lækker med nok de mindste bryster jeg har set på en gp, de er nærmest ikke eksisterende og så har hun den fineste lækre bløde hud, hvis det giver mening :wub:

Købte en time og fik et bad først og så var det ellers bare den mest intense kæresteoplevelse jeg længe har haft med en gp, hun kysser med tungen også og små kærlige nap med tænderne i læber og tunge, fræk lækker sex..lå længe med hende i en 69’er og nød hendes fine fisse med små fine læber og hun har ikke noget imod man rører ved hende eller giver hende finger, så fik vi vidst prøvet de fleste stillinger vi lige kunne finde på, favoritten for hende er at ride og det mestre hun fuldt ud..:x..og min favorit er doggy hvor hun har overkroppen helt ned mod sengen, armene ud til siderne og numsen op i vejret og så kom jeg..det var mere end hvad en gammel mand kunne holde til :D..så lå vi bare og snakkede og kyssede og gramsede og til sidst tog vi lige en tur mere, dog uden jeg kom, det var dog ikke Lily’s skyld, jeg tror bare jeg havde fået fyret det hele af første gang.

Hende kan jeg varmt anbefale, sådan noget er selvf. smag og behag, men jeg synes hun er utroligt dejlig og charmerende, det eneste der trækker ned er hendes “navn” Lily, navnet får mig til at tænke på en halvgammel dagplejemor med en kæmpe røv, men jeg kan så sige at det ikke er hendes rigtige navn og hun er fra Letland og snakker fint engelsk og er mega Sød og smilende og så den krop der..uhauha <3

 

https://annoncelight.dk/showad/305752

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 16 minutter siden:

Sjovt nok reklamerer hun med "big breasts".........

Ja det har du egentlig ret i..men den grundige billed kigger vil nok opfange at der er tale om nogle utroligt små bryster, hun snakker selv om hun gerne vil have dem lavet større hvilket jeg på det kraftigste frarådede hende, jeg hader silikonebabser og jeg synes hendes bryster er ualmindeligt frække og dejlige som de er, niplerne er også tilsvarende små...må sgu nok afsted igen snart, hun tager hjem til december :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
ara skrev, for 9 timer siden:

hvor i byen holder hun til

Tæt på KFC Nyborgvej 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører i på cykel ud til damer siden det er så vigtigt præcist hvor de bor ?..har jo skrevet hun bor i Odense og hvis man ringer til hende får man adressen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak til The Rookie for info. Til Mr Black vil jeg bare sige , dit svar kan jeg ikke bruge til en skid.

God aften derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 4 timer siden:

Kører i på cykel ud til damer siden det er så vigtigt præcist hvor de bor ?..har jo skrevet hun bor i Odense og hvis man ringer til hende får man adressen :)

jeg kunne komme med nøjagtigt samme spørgsmål, og jeg er ikke på cykel.
Det var nemmere at svare på spørgsmål, end at komme med dumme kommentarer.

det betyder faktisk noget for nogen af os hvor det er, og når nogen så oplyser ca. adr. så kan vi nogen gange sige, nå ja så ved jeg godt hvad lejlighed det et.

så næste gang, bare vær venlig og svare eller lad være med at svare dumt.

På forhånd tak :-)

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

så næste gang, bare vær venlig og svare eller lad være med at svare dumt.

Det skal du nok ikke regne med, jeg er mig og jeg svarer som jeg har lyst til..sådan da, altså jeg sviner ikke folk til..jeg skriver hun bor i Odense og sender endda et link til pigen..hvor meget mere info har folk dog brug for ?

så vidt jeg ved er det almindelig god stil ikke at udlevere pigernes adresser..

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig sød pige...Sagde ikke det store, virkede en smule halv-genert. Gjorde ikke noget, når hendes krop gav alle de rigtige svar, da hun er særdeles letantændelig.

Det er jo dejligt med en pige hvor du kan mærke at hun nyder det.

Hende her tror jeg godt man kan få til lidt af hvert seksuelt og bestemt ikke en pige hvor man føler at man træder ind på fabrikken og hun bare venter på at punche ud.  

Så kan klart anbefales hvis man leder efter en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mage til fup sted.  Aftalte noget fransk til hende og noget til mig. Betalte 800.  Jeg startede med at slikke hende.  Og hun nod det og holdt mig fast.  Og så lige pludselig stoppede hun og sagde time.  Ud af døren med dig kammerat 800 kr fattigere.  Men fik selvfølgelig slikket fiske.  Kan ikke anbefales :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun smager langt fra af fisk og hendes tissekone er helt perfekt, når jeg nu har mødt hende og kender hendes personlighed så vil jeg holde med hende og blot tænke på at der findes mange idioter derude ! ;)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Smagte den af fisk? ;-) Ej, sorry. Kunne ikke lade være... Det var sgu en træls oplevelse. :-( 

Hun er nu også en lækker sild eller en god makrel om man vil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, 1 time siden:

Hun smager langt fra af fisk og hendes tissekone er helt perfekt, når jeg nu har mødt hende og kender hendes personlighed så vil jeg holde med hende og blot tænke på at der findes mange idioter derude ! ;)

Så man er en idiot fordi man bliver snydt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...