Metervare 1 Skrevet 24. Maj, 2013 Kom til at sidde og kigge på billeder på annoncelight og kom til at tænke på hvor forskelligt de forskellige piger gør det ift billeder, men hvad foretrækker vi mænd/kunder vi egentligt?? Personligt har jeg det ret svært med direkte modelbilleder, de her taget af en prof eller en der er der henad. Billederne bliver helt sikkert vildt flotte nogle gange og det gør jo heller ikke pigen grimmere. Til gengæld synes jeg tit noget af charmen ved en pige går af det og ja så sidder man jo også med den følelse at man sgu ikke rigtigt ved hvor meget der er pyntet på det i photoshop. Er det i det hele taget pigen på stedet eller det billedet hentet på nettet? Jeg vil faktisk hellere se et godt almindeligt billede taget med et OK digitalkamera, bare det ikke er mobil , for selv om mobiler i dag helt sikkert kan tage gode billeder, så er der sgu ikke mange der mestrer at gøre det. Nej et billede der viser pigen som hun er. Derudover er det jo altid fedt med ansigt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 24. Maj, 2013 Emnet har været oppe og vende her tidligere: viewtopic.php?f=16&t=1514 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 Uhhh det med billeder er så svært for os piger. For der er så meget signal værdi i dem at der virkelig bliver lagt tanker i dem. Jeg får lavet billeder ca hver tredje måned hos en fotograf. Da jeg startede havde jeg billeder på som var taget hjemme hos mig selv med et kamera. Men de var simpelthen for frække og jeg havde ikke særlig meget at lave selvom de var gode og jeg så godt ud. Mange bliver skræmte hvis billederne er for frække. De fleste foretrækker billeder der er pikante. Viser pigen og signalere hvad hun tilbyder. For mig er det vigtigste at mine billeder ikke er fixet. Vi leger med lyset og min fotograf ligger ofte lidt baggrunds effekt på. Jeg har en ret voldsom tattoo som fjernes af diskretions hensyn men dette skriver jeg i min profil så folk ikke bliver overrasket og dem som har det som no go kan vælge mig fra. Men ellers bliver der ikke gjort noget ved dem. Selvfølgelig posserer jeg så jeg fanges i bedst mulige vinkel. Men måske jeg skulle prøve med en billede serie med bollehår. Sex deller og make uppen nede på kinderne. Sådan som gæsterne ser mig når vi går til makronerne. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg