Hop til indhold
Guest Mikkel34

dansk dynamit Trine

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Mikkel34 skrev, 1 time siden:

Ja de er godt nok sorte hmm 

…..nok derfor hun hedder dynamit Trine :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
biker skrev, for 41 minutter siden:

netop tænkte det samme -- ikke særlig indbydende... 

Har  du  mødt  hende,  eller  har  du  blot  behov  for  at  kritisere  hende ud fra et enkelt billede? 

Prøv  at  læse  ts  oplæg,  han  efterlyser  mænd  som  har  mødt  hende, idet  han  finder  hende  interessant.   Han  er  nok  rimelig  ligeglad  med,  om  du  finder  hende  indbydende  eller  ikke. 

Det  virker  en  smule  brødnid. 

I er  i  gang  med  at  afspore  en  efterlysning 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Har  du  mødt  hende,  eller  har  du  blot  behov  for  at  kritisere  hende ud fra et enkelt billede?

søde...det er jo ikke kritik, men et faktum på et billede så kan man jo forholde sig til det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Har  du  mødt  hende,  eller  har  du  blot  behov  for  at  kritisere  hende ud fra et enkelt billede? 

Prøv  at  læse  ts  oplæg,  han  efterlyser  mænd  som  har  mødt  hende, idet  han  finder  hende  interessant.   Han  er  nok  rimelig  ligeglad  med,  om  du  finder  hende  indbydende  eller  ikke. 

Det  virker  en  smule  brødnid. 

I er  i  gang  med  at  afspore  en  efterlysning 

du mangler tilsyneladende kunder siden du kan blive ved med dine negative udladninger her.... pas din forretning hvis du har nogen.. og lad kunderne debattere . men du kan ikke lade med  være med at blande dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg blot på mobilos, så det er lidt svært at se alle detaljer, kan det være skygger? 

Uanset, så er jeg ret sikker på, at det ikke er en kvindehånd vi ser...

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 17 timer siden:

Nu er jeg blot på mobilos, så det er lidt svært at se alle detaljer, kan det være skygger? 

Uanset, så er jeg ret sikker på, at det ikke er en kvindehånd vi ser...

Det tror jeg du har ret i det er ikke hendes arm både når man ser på armen og ser på stilling af arm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Billedet er også fjernet nu, men er der nogen der har været der og kan bekræfte hvordan deres aftale så var:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...