Guest Eroprins Skrevet 29. Oktober, 2020 Dejlig dansk pige, mørk i huden. Vist nok oprindelig fra Columbia. Er der nogle som ved om hun stadig er aktiv, eller har planer om at vende tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 538 Skrevet 29. Oktober, 2020 (edited) Tidl. telefonnummer, eller hvor i Danmark hun har arbejdet, ville nok gøre det lettere at hjælpe dig. Redigeret 29. Oktober, 2020 af sanook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eroprins Skrevet 30. Oktober, 2020 sanook skrev, den 29.10.2020 at 06:35: Tidl. telefonnummer, eller hvor i Danmark hun har arbejdet, ville nok gøre det lettere at hjælpe dig. Hun startede med at holde til på Østerbro for vel snart 6 år siden. Sidst jeg besøgte hende for et par år siden, havde hun til huse på Frederiksberg, 5-10 minutter gågang fra svømmehallen. Dansk Pige, som var mørk i huden, da hun oprindelig var fra Columbia (Mener det var Columbia, ihvertfald Sydamerika) De første år kaldte hun sig Nanja. Efter nogle år kaldte hun sig Coco. Det er vist alle oplysninger jeg kan give. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 538 Skrevet 30. Oktober, 2020 Eroprins skrev, for 37 minutter siden: Hun startede med at holde til på Østerbro for vel snart 6 år siden. Sidst jeg besøgte hende for et par år siden, havde hun til huse på Frederiksberg, 5-10 minutter gågang fra svømmehallen. Dansk Pige, som var mørk i huden, da hun oprindelig var fra Columbia (Mener det var Columbia, ihvertfald Sydamerika) De første år kaldte hun sig Nanja. Efter nogle år kaldte hun sig Coco. Det er vist alle oplysninger jeg kan give. Der findes en dansk Brazilianer, som holder til på Godthåbsvej. En butik, hvor kælderen er indrettet med 2 bollerum. Hun annoncerer stadig, men under mange forskellige navne. Siger det dig noget, eller kan du huske navnet på vejen hvor du besøgte hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eroprins Skrevet 30. Oktober, 2020 sanook skrev, for 1 time siden: Der findes en dansk Brazilianer, som holder til på Godthåbsvej. En butik, hvor kælderen er indrettet med 2 bollerum. Hun annoncerer stadig, men under mange forskellige navne. Siger det dig noget, eller kan du huske navnet på vejen hvor du besøgte hende.? Kan muligvis være samme sted. Kan være jeg lige finder hende og spørg om hun kender noget til pigen jeg søger. Kan jo være at det er den samme pige faktisk. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 30. Oktober, 2020 Hun er ikke aktiv og forvent ikke at hun vender tilbage. Vil ikke afsløre detaljer, men hendes liv tog en drejning i en god retning, som nok har afgjort hvorfor hun er stoppet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
srynoname 53 Skrevet 30. Oktober, 2020 sanook skrev, for 2 timer siden: Der findes en dansk Brazilianer, som holder til på Godthåbsvej. En butik, hvor kælderen er indrettet med 2 bollerum. Det lyder spændene - Har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 538 Skrevet 30. Oktober, 2020 srynoname skrev, for 6 timer siden: Det lyder spændene - Har du et link til hende? Du kan starte her. Latino/Dansk Sød pige, billederne er rigtige, men der skal moms på alderen. Hun plejer at ha' flere annoncer i gang. Søg selv. Tit med navnet lille rose og mænd over 40 år. God jagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg