Hop til indhold
Kajakfisker

Eroguide/GP/følelser/stalking/etik m.m.

Recommended Posts

Var egentlig gået ud af dette Forum, men faldt over en anmeldelse af berømt forfatter på dette Forum og hans i besyngning af yndlingen kom der så et svar fra den selv samme :-) senere på aftenen var der så en dialog hvor en anden berømthed proklamerede at hun vil stoppe på grund af generelt dårlig opførelse! Hvor er vi så henne, som jeg skrev til hende må vi jo tage kampen op!

Det kulminerede så i dag med en post der, uden at være udpegede dommer, nærmede sig stalking som lige meget hvordan vi vender og drejer den er en utilgivelig ting. Efter et par poster og gåtur med hunden var den naturlige ting at gøre, at sætte sig ned og komme med det blandede indslag!

Og hvorfor så det, jo jeg har altid haft rene linier med de GP’ere jeg har besøgt. Efter indledende kommunikation har de altid haft mit rigtige telefon nummer og navn, det syntes jeg man skylder, med tanke på det forestående måde hvor begge parter er billedeligt klædt af til skindet. 

Mit første møde var med en fantastik pige i en kælder på et kendt sted, jeg var rystende nervøs og lignede nok mest en tomat i hovedet, ringede på døren  (efter flere gange overvejet at løbe væk) og der stod hun så, med et stort smil og sagde hej og velkommen godt at se dig...... hun slog selvfølgelig benene fuldstændigt væk under mig og med et slag var det lille Peter nyforelsket og svævende. Skrev efterfølgende til hende, at jeg desværre ikke kunne mødes mere, da jeg ikke kunne styre det.

kom så på banen senere igen og har holdt til til rimeligt få men alle fantastiske forstående empatiske skønne kvinder , og nu kommer jeg så frem til lidt af grunden til overskriften.

Efter flere besøg hos endnu en skøn kvinde udviklede det sig med champagne og nok nogle grænser der blev overskredet hvilket jeg selvfølgelig skrev og beklagede, men blev mødt med tavshed - skrev flere gange at jeg beklagede hvis jeg var gået for langt, men tavshed. Det viste sig, at hun troede hun havde svaret men jeg havde aldrig fået disse sms’er. Hun frabad sig yderligere kommunikation da vi jo trods alt ikke var specielt gode venner - pang lige højre, men det satte da gang i selvransagelsen og kan da godt se at det er pænt ubelejligt med en kunde der tror det er en helt unik ting vi har kørende.

Er det så begyndende stalking, for mig ikke,  den stoppede der, men har så et andet eksempel, igen med en fantastisk skøn kvinde der modtager totalt upassende sms’er og mails - de er så slemme at de ikke egner sig til at skrive her eller nogen steder.  Jeg var mildest talt rystet over hvilken uhørt ledhed og ubehageligheder nogen kan finde på at skrive. 
Det er simpelthen for let at sætte sig til tasteraturet og svine andre til og så kom vi lige hele overskriften igennem - opråb til alle, vil i ikke være søde at læse jeres anmeldelse eller hvad det nu end er i skriver igennem inden i trykker på “send” prøv og læs det som var det en besked til jer selv, hvordan ville i modtage den? 

og nu har jeg lige læst denne igennem og stopper derfor med det samme.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...