Hop til indhold
stivert

Kæmpe sort numse i Skærum

Recommended Posts

Kære alle

Jeg har læst på annoncelight, at Yvette med den store afrikanske røv er i Skærum i Vendsyssel. Hun er en oplevelse, jeg kun kan anbefale. Især hvis man er numsefreak. Jeg håber virkelig, at hun kommer tættere på Aarhus.

Jeg var forbi hende, da hun var i Ørestaden, og havde en uforglemmelig oplevelse med græsk mellem hendes store baller. Smid gerne en anmeldelse, da jeg gerne vil høre om serviceniveauet er i orden. Der er langt til Skærum fra Aarhus.

Hendes annonce:

https://annoncelight.dk/showad/292273

 

Min efterhånden gamle anmeldelse med lidt private billeder leveret af “James Bond“

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der stadig, hvis nogen i nærheden føler sig fristet. Jeg håber på en anmeldelse, og beder til, at hun kommer til Aarhus eller Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 30/10/2020 at 14:27:

Hun er der stadig, hvis nogen i nærheden føler sig fristet. Jeg håber på en anmeldelse, og beder til, at hun kommer til Aarhus eller Randers.

Din bøn er gået i opfyldelse , denne drømmekvinde er nu i Brædstrup :-)

 

jeg nåede og besøge hende i Skærum,- har tidligere besøgt hende flere steder i landet, dog mest i Kbh, hun plejer og levere en god ydelse, men i sidste uge jeg besøgte hende i Skærum, var hun lidt Corona skræmt, så ikke alt for meget nærkontakt, og ikke ret meget superfransk, men hun er en dejlig stor blød bamse agtig pige

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...