Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kære venner

Er der nogen som ved om det kun er ejeren selv som arbejder på klinikken.

Jeg er relativ ung og tænker at det kunne være dejligt med en tilsvarende ung massør..

Skrevet

Jeg går ud fra at du tænker på

http://rungthipthaimassage.dk/

Ejeren giver en ganske udemærket massage. Hun er lige over 50 år. Hendes lidt yngre søster giver også massage. Jeg husker ikke præcis hvor meget yngre hun er - mener at det er 7 år yngre.

Alder er jo relativt - så du må selv vurdere om det er en ung pige ;)

Mvh

DrThai

Redigeret af Qivitoq
fejl i link og navn fjernet

Skrevet
  • Author

Tak kære Doktor

Lyder mere som noget for mig. Det er nu primært massagen jeg går efter men man ved jo aldrig hvad man kan lokkes til..

• 9 months later...
Skrevet

Er der nogle som har fået tilbudt mere end et håndjob? Det gør hun til gengæld også godt, men der har været rygter om at hun tilbyder den

fulde pakke, men jeg ved ikke om det har noget på sig. Jeg har kun fået et pragtfuldt håndjob :-)

Skrevet

Har været der idag, der var ikke noget tilbud om håndjob  :-|

Massagen var dog god, jeg beholdte underdrengene på, så måske min egen skyld. Det signalere jo ikke ligefrem man ønsker nogen piller der.

Smider i andre det hele?

Hendes stærke hænder er ellers fristende at prøve på banditten

Skrevet

Har været der idag, der var ikke noget tilbud om håndjob  :-|

Massagen var dog god, jeg beholdte underdrengene på, så måske min egen skyld. Det signalere jo ikke ligefrem man ønsker nogen piller der.

Smider i andre det hele?

Hendes stærke hænder er ellers fristende at prøve på banditten

Prøv at spørge hende ad næste gang. Om det er ok at du smider det hele, eller smid det hele ligefrem uden at spørge, hvis du fornemmer at stemningen er til det. Men det er nemmere selvklart hvis andre kan bekræfte at man både kan smide alt tøjet og få en spiller oveni.

Skrevet

Besøger selv Namthip regelmæssigt og får både god massage samt HJ hver gang. Så smid du bare det hele og du vil ikke blive skuffet over hendes evner med banditten

Skrevet

Jeg smider altid det hele hver gang, og jeg er endnu ALDRIG blevet bedt om at tage underdrengene på igen. :mrgreen:

Jeg ringede faktisk en gang til stedet og spurgte direkte om man kunne få "Happy end", og hun svarede promte; Ja, men kun med hånd :-P

Jeg kom dog aldrig afsted

Det ligger et par år tilbage

Hilsen 

Dråben

Skrevet

Er der nogle som har fået tilbudt mere end et håndjob? Det gør hun til gengæld også godt, men der har været rygter om at hun tilbyder den

fulde pakke, men jeg ved ikke om det har noget på sig. Jeg har kun fået et pragtfuldt håndjob :smile:

Nu har jeg jo ikke været der i lang tid.

Men i fordums tid kunne man da også få massage af en nøgen dame.

Der har jo været et par assistenter i butikken i ny og næ.

Og jeg har da været heldig at få fuldt program, med både vask og tørring og mere til, for nogle år siden.

Men om Ejeren er til mere end et HJ skal jeg ikke kunne sige.

• 10 months later...
Skrevet

Jeg kommer der med ujævne mellemrum. Jeg har kun fået tilbudt HJ af Namthip og af søsteren. De kan dog overtales til at smide tøjet over for stamkunder :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.