Guest DoctorLove Skrevet 27. Oktober, 2020 Blev spurgt til en samtale af chefen : Hvad er tillid ??? Sad og tænkte lidt og mit svar var følgende : Det er når 2 kannibaler dyrker 69'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. Oktober, 2020 DoctorLove skrev, for 50 minutter siden: Blev spurgt til en samtale af chefen : Hvad er tillid ??? Sad og tænkte lidt og mit svar var følgende : Det er når 2 kannibaler dyrker 69'er Du må da ha fået jobbet med det svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 473 Skrevet 27. Oktober, 2020 (edited) Når Chefen spørger: "Nævn en af dine svagheder" og jeg svarer, Min ærlighed. Så siger han, det mener jeg da ikke er en svaghed. Hvortil jeg svarer, Jeg er sådan set skide ligeglad med hvad du mener. Redigeret 27. Oktober, 2020 af Sammy 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. Oktober, 2020 (edited) Når chefen spørger om dine samarbejds evner og du smiler frækt og siger" jeg går all in for en 69'er" Redigeret 27. Oktober, 2020 af Melody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 28. Oktober, 2020 Melody skrev, for 7 timer siden: Du må da ha fået jobbet med det svar Ja ikke han var tør som i sahara! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 28. Oktober, 2020 Eller dengang jeg var et en anden jobsamtale og den slutter : hvor efter jeg rejser mig og går. Og Chefen spørg mig : Hvor høj er du ? Mit svar : Jeg er ikke høj, jeg er 167Lav ( ps.Han ringede 10 min efter og til bød mig jobbet ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 872 Skrevet 28. Oktober, 2020 Jeg blev til en jobsamtale spurgt om jeg havde børn. Jeg svarede: Nej.... Ikke så vidt jeg ved. Han grinede, og jeg fik jobbet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Oktober, 2020 Jeg blev spurgt af Mercuri Urval manden: Hvorfor skal arbejdsgiveren tilbyde netop dig dette job? Efter lidt betænkningstid sagde jeg. Det er faktisk dit job at finde ud af, så skal jeg nok fylde rammen. Jeg fik det ikke og var iøvrigt også græsk-katolsk ligeglad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Oktober, 2020 Og så var der den HR damen i Kamerika, som efter at have hørt ansøger fortælle om sine kvalifikationer, sagde. Well, I have 3 openings then. Yes, I know. Han fik vist ikke jobbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 28. Oktober, 2020 Jeg bliver spurgt om jeg vil har noget imod med en kvindelig chefen Jeg sagde at jeg har en i forvejen hjemme Fik og har stadigvæk den job efter 16 år 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg