Hop til indhold
Trooper

Lampoo Skødstrup.....Super

Recommended Posts

Jeg var hos Lampoo 26.10. - efter mange overjelser. Det var en super oplevelse. En meget smilende pige tog imod mig, og efter massagen, som var ok, var det tid

til det mere intime. Og jeg må sige, at jeg ikke blev skuffet...tværtimod, så fik jeg alt, hvad jeg kunne tænke mig, dybe kys, dejligt blow uden gummi og alt andet.

Jeg kommer helt sikkert igen....på vej ud fik jeg også farvel kys og blev tilbudt 2 piger næste gang...woow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 4 timer siden:

Jeg var hos Lampoo 26.10. - efter mange overjelser. Det var en super oplevelse. En meget smilende pige tog imod mig, og efter massagen, som var ok, var det tid

til det mere intime. Og jeg må sige, at jeg ikke blev skuffet...tværtimod, så fik jeg alt, hvad jeg kunne tænke mig, dybe kys, dejligt blow uden gummi og alt andet.

Jeg kommer helt sikkert igen....på vej ud fik jeg også farvel kys og blev tilbudt 2 piger næste gang...woow

Var din massør hende på billederne pål AL annoncen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Var din massør hende på billederne pål AL annoncen? 

Nej, det var en utrolig sød dame.....men blev tilbudt 2 piger næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Var din massør hende på billederne pål AL annoncen? 

nej...det var en anden...men virkelig sød og indlevende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det var en utrolig sød dame.....men blev tilbudt 2 piger næste gang

Til Århuselskeren.....dit råd om at komme nybarberet og ren og opføre sig ordentligt, vise respekt, tale sammen...det åbner om jeg så må sige flere døre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 15 timer siden:

Jeg var hos Lampoo 26.10. - efter mange overjelser. Det var en super oplevelse. En meget smilende pige tog imod mig, og efter massagen, som var ok, var det tid

til det mere intime. Og jeg må sige, at jeg ikke blev skuffet...tværtimod, så fik jeg alt, hvad jeg kunne tænke mig, dybe kys, dejligt blow uden gummi og alt andet.

Jeg kommer helt sikkert igen....på vej ud fik jeg også farvel kys og blev tilbudt 2 piger næste gang...woow

Hvad kostede sådan en omgang, og for hvor lang tid - var massage god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg også forbi Lampoo massage. Blev mødt af 3 midaldrende kvinder, hvoraf de 2 sad ved bordet lige inden for døren og hyggede. 

Blev vist ind i et dejlig varmt rum af en af kvinderne (ikke hende på foto). Smed tøjet og kravlede op på briksen. Massagen var så som så, og ikke det bedste jeg har fået. Havde i forvejen bestilt en time, men kunne godt fornemme, at det blev det ikke til. Dertil var massagen for planløs.  Efter ca 20 min. var det tid til en vender og og uden et ord, smurte hun de ædlere dele ind i olie. Det havde en god virkning, og først derefter spurgte hun om jeg skulle have et blow- eller handjob. Smart lille trick at få pikken på højkant, inden der bliver spurgt.

Efter massage og HJ blev jeg budt ud i forrummet. Her duftede dejligt af mad, hvilket jeg nævnte for de tre kvinder, og vupti så blev der serveret en skal med pasta, stegte blåmuslinger med æg og grønt. Det smagte pragtfuldt i skønt selskab med de 3 kvinder. Snakken gik højlydt og der blev grint og spist. Efter retten blev jeg tilbudt mere at spise, men takked nej da jeg måtte videre.

Dejlig oplevelse 

Blev også tilbudt 2 kvinder næste gang, så det skal jeg jo nok prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle 

Jeg havde bestemt at jeg ville booke og køre forbi Lampoo i dag når jeg kørte hjem fra Aarhus.... SMS'ede med hende om hun var ledig om 20 min. da jeg var i Aarhus og kunne lige svinge forbi på vej hjem og ja tak til det, ingen problem og hun sendte straks adressen... ..jeg satte derfor kursen mod Skødstrup med forventning om en oplevelse som tidligere beskrevet.....

Det var var dog derfor med stor undren af jeg ca. 17-18 min senere stod i døren og fik besked på om jeg lige kunne vente 30 min !!!!! Nej tak det kan jeg ikke jeg havde jo bestilt tid der passede....det var en noget ældre dame, og efter jeg sagde det kan jeg ikke vente på kom der en anden "dame" at jeg så måske kunne vente 15 min !!! øøhh nej tak fortalte jeg dem da mine tanker også lige gik forbi den eller de stakler der lå på madrassen og nu kunne høre at deres tid lige blev forkortet......

Det her er så dårlig service både for mig der jo havde bestilt tid og for dem der lå på brixen at deres tid nu pludselig kunne være reduceret.... jeg kommer nok ikke igen da der er mange andre der kan overholde aftale.........og ja havde ikke været noget problem hvis jeg nu IKKE havde bestilt tid så var det jo min egen skyld.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ville da være en glimrende ide som nogen jo allerede bruger, det giver jo ikke mening at køre fra Aarhus til Skødstrup og så der alligevel ikke er en aftale :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...