Hop til indhold
Langejan

Erfaringer fra Aarhus

Recommended Posts

Hej erfarne mænd der har besøgt thai-steder i Aarhus.

Jeg har besluttet mig for at ville have en debut-tur på et thai-sted i Aarhus, men vil meget gerne lytte til jeres erfaringer om hvem jeg bør prøve.

Har besøgt en del massageklinikker før, men vil gerne prøve det afslappende/pirrende i, at ligge nøgen og få en omgang massage. Selve massagen er ikke så vigtig, nok nærmere at den gradvist bliver frækkere og frækkere med berøringer etc.

Derudover vil jeg gerne møde en ung slank thai, og meget gerne et sted hvor man kan få bad og pigen går med i bad.

Ud fra disse kriterier, vil jeg gerne høre hvem I vil anbefale mig at besøge ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej erfarne mænd der har besøgt thai-steder i Aarhus.

Jeg har besluttet mig for at ville have en debut-tur på et thai-sted i Aarhus, men vil meget gerne lytte til jeres erfaringer om hvem jeg bør prøve.

Har besøgt en del massageklinikker før, men vil gerne prøve det afslappende/pirrende i, at ligge nøgen og få en omgang massage. Selve massagen er ikke så vigtig, nok nærmere at den gradvist bliver frækkere og frækkere med berøringer etc.

Derudover vil jeg gerne møde en ung slank thai, og meget gerne et sted hvor man kan få bad og pigen går med i bad.

Ud fra disse kriterier, vil jeg gerne høre hvem I vil anbefale mig at besøge ??

Prøv at læs om NN chaba hedemannsgade i anmeldelses forum. Der finde du sikkert det du søger. Husk dog at kun ved kemi får man tilbudt alt hos thaipigerne. Lidt gamble er der i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...