Mastager 153 Skrevet 27. Oktober, 2020 Hej brødre. Jeg søger et massage sted hvor pigen er meget god til at pirre. Gerne længe. Jylland. Nogle gode bud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 27. Oktober, 2020 Skal det være thai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 153 Skrevet 29. Oktober, 2020 Behøves det ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 395 Skrevet 3. November, 2020 Jeg er ret vild med Mayuree i skødstrup nord for Aarhus. Hvis man beder om hygge, afslapningsmassage så får man masser af pirring, strejfing af kalorius og boller og mulighed for at strejfe thaipigens lår og mås som hun masserer en. Men heller ikke mere end det. Ingen happy end. Tilgengæld er det en times lækker pirring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 153 Skrevet 12. November, 2020 HG Wells skrev, den 3.11.2020 at 23:07: Jeg er ret vild med Mayuree i skødstrup nord for Aarhus. Hvis man beder om hygge, afslapningsmassage så får man masser af pirring, strejfing af kalorius og boller og mulighed for at strejfe thaipigens lår og mås som hun masserer en. Men heller ikke mere end det. Ingen happy end. Tilgengæld er det en times lækker pirring. Ja tak. Kender det godt, har været der mange gange. De er super gode til pirring. Vil meget gerne finde et sted, hvor der så også er mulighed for ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 395 Skrevet 14. November, 2020 Yeah man, jeg har det på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg