Hop til indhold
Nielsen9000

Bedste massage med fuld pakke Nordjylland

Recommended Posts

Hej hej.

Jeg elsker en god dyb massage og samtidig en god afslutning og dertil må pigen også gerne være petit, fræk og lækker.... 

Ved godt det er meget at ønske men er der nogen der har et bud på hvem i Nordjylland (Aalborg og nord på) der klarer den opgave bedst ? :)

Har flere gange fået god sex af en lækker Thai, men massagen har så været rigtig dårlig.....

Håber at nogen har erfaring herfra EG....

God aften 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke svaret på din efterlysning, og tror det er svært pt. at levere et godt bud på en Thai/GP i Aalborg som leverer godt på begge områder. 

Personligt har jeg skruet ned (pt. stoppet) besøg hos GP'ere pga. den kraftigt voksende coronabølge. Hvilket er ærgerligt, da jeg netop havde etableret en lidt mere "vedvarende" relation til et par GPere som har givet mig nogle oplevelser langt over gennemsnittet set over en længere periode (i år).

Så jeg har i stedet fået et klippekort til thaimassage, hvor jeg i det mindste kan få noget massage, og derudover få lettet trykket :-) 

Det er i Vingårdsgade, massagen er virkelig overraskende god og dyb, hård også hvis man beder om det. Derudover er HJ ikke dårligt, og hun kan nogle tricks med eks. negle og fingerspidser som får mig fint i stødet, ovenpå massagen. 
Men ikke FS (og har ikke spurgt om det). 

Den nye ejer er fin, lille pg spinkel, sødt ansigt osv. Men her er "the deal": Det hele er med ansigtsmaske, hvilket præcis er hvad jeg er ude efter, altså med de forholdsregler man kan tage uden helt at undlade fysiske møder med massører/"GP". 

Det kan godt være der tilbydes mere, og hvor masken også ryger, men det er jeg ikke interesseret i pt.

Jeg håber det er OK med mit svar, som altså ikke helt besvarer din efterlysning. 

NB: Hvis det primært er sex med en spinkel, fræk og lækker thai du søger, men hvor massagen mere er æggende forspil til action, kan jeg anbefale Kiki, hvis du ikke har besøgt hende allerede. Jeg har også tidligere skrevet et par anmeldelser om hende. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 9 timer siden:

Jeg har ikke svaret på din efterlysning, og tror det er svært pt. at levere et godt bud på en Thai/GP i Aalborg som leverer godt på begge områder. 

Personligt har jeg skruet ned (pt. stoppet) besøg hos GP'ere pga. den kraftigt voksende coronabølge. Hvilket er ærgerligt, da jeg netop havde etableret en lidt mere "vedvarende" relation til et par GPere som har givet mig nogle oplevelser langt over gennemsnittet set over en længere periode (i år).

Så jeg har i stedet fået et klippekort til thaimassage, hvor jeg i det mindste kan få noget massage, og derudover få lettet trykket :-) 

Det er i Vingårdsgade, massagen er virkelig overraskende god og dyb, hård også hvis man beder om det. Derudover er HJ ikke dårligt, og hun kan nogle tricks med eks. negle og fingerspidser som får mig fint i stødet, ovenpå massagen. 
Men ikke FS (og har ikke spurgt om det). 

Den nye ejer er fin, lille pg spinkel, sødt ansigt osv. Men her er "the deal": Det hele er med ansigtsmaske, hvilket præcis er hvad jeg er ude efter, altså med de forholdsregler man kan tage uden helt at undlade fysiske møder med massører/"GP". 

Det kan godt være der tilbydes mere, og hvor masken også ryger, men det er jeg ikke interesseret i pt.

Jeg håber det er OK med mit svar, som altså ikke helt besvarer din efterlysning. 

NB: Hvis det primært er sex med en spinkel, fræk og lækker thai du søger, men hvor massagen mere er æggende forspil til action, kan jeg anbefale Kiki, hvis du ikke har besøgt hende allerede. Jeg har også tidligere skrevet et par anmeldelser om hende. 

Tusind tak for din input. Ja man er nok desværre nød til at holde lidt igen for tiden grundet Corona. Må helt klart en tur forbi Vingårdsgade. Håber det er hender der er på billederne, hun ser dejlig ud...... Bare hun ikke er en maskine når hun gi'r handjob.... 

Håber fuld pakke hos hende er en mulighed når Corona situationen bliver bedre igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 27.10.2020 at 09:56:

Jeg har ikke svaret på din efterlysning, og tror det er svært pt. at levere et godt bud på en Thai/GP i Aalborg som leverer godt på begge områder. 

Personligt har jeg skruet ned (pt. stoppet) besøg hos GP'ere pga. den kraftigt voksende coronabølge. Hvilket er ærgerligt, da jeg netop havde etableret en lidt mere "vedvarende" relation til et par GPere som har givet mig nogle oplevelser langt over gennemsnittet set over en længere periode (i år).

Så jeg har i stedet fået et klippekort til thaimassage, hvor jeg i det mindste kan få noget massage, og derudover få lettet trykket :-) 

Det er i Vingårdsgade, massagen er virkelig overraskende god og dyb, hård også hvis man beder om det. Derudover er HJ ikke dårligt, og hun kan nogle tricks med eks. negle og fingerspidser som får mig fint i stødet, ovenpå massagen. 
Men ikke FS (og har ikke spurgt om det). 

Den nye ejer er fin, lille pg spinkel, sødt ansigt osv. Men her er "the deal": Det hele er med ansigtsmaske, hvilket præcis er hvad jeg er ude efter, altså med de forholdsregler man kan tage uden helt at undlade fysiske møder med massører/"GP". 

Det kan godt være der tilbydes mere, og hvor masken også ryger, men det er jeg ikke interesseret i pt.

Jeg håber det er OK med mit svar, som altså ikke helt besvarer din efterlysning. 

NB: Hvis det primært er sex med en spinkel, fræk og lækker thai du søger, men hvor massagen mere er æggende forspil til action, kan jeg anbefale Kiki, hvis du ikke har besøgt hende allerede. Jeg har også tidligere skrevet et par anmeldelser om hende. 

Tusind tak endnu engang Autobahn!!!! Var forbi Vingårdsgade for at få massage. God hård massage og sikke et HJ hun gav.... Mega pirrende og intenst med de negle.... Spurgte om sex var en mulighed hvilket hun afslog.... Ellers sød og fræk pige må man sige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Nielsen9000 skrev, den 26.10.2020 at 20:54:

Hej hej.

Jeg elsker en god dyb massage og samtidig en god afslutning og dertil må pigen også gerne være petit, fræk og lækker.... 

Ved godt det er meget at ønske men er der nogen der har et bud på hvem i Nordjylland (Aalborg og nord på) der klarer den opgave bedst ? :)

Har flere gange fået god sex af en lækker Thai, men massagen har så været rigtig dårlig.....

Håber at nogen har erfaring herfra EG....

God aften 

 

Hej.

Har du link eller lign, som du kan sende til mig i en PM??

Kunne godt bruge en ok gang FP..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...