Hop til indhold
Dokken

Sarah Sweet - mega lækker og god service

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sarah i sidste uge og var rigtig godt tilfreds. 
 

Jeg bookede tid med kort varsel og hun havde tid allerede 45 min efter. Det var mit første besøg hos en GP efter at have overvejet muligheden et stykke tid. Derfor var jeg vanvittigt nervøs og havde lidt problemer med at få den op at stå. Sarah måtte arbejde hårdt for at få liv dernede men det lykkedes selvfølgelig med sådan en fantastisk flot pige. 

Sarah er nemlig meget pænere i virkeligheden. Jeg var overrasket over hvor lækker hun var. Helt stram ung krop og meget ungpige agtig. Alt sidder som det skal og det var en drøm at få lov til at røre så lækker en pige overalt.

stedet er rimelig diskret, det var nemt at finde parkering og Sarah var super sød tilmed til en meget rimelig pris. Så der skal lyde en stor anbefaling herfra. Jeg skal i hvert fald forbi en gang mere inden hun tager hjem til Januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er SÅ skøn! Ægte GFE og blød og fast krop. Hun kan ikke så meget engelsk, men hun er meget feminin og indlever sig i sexen. Hun kan helt klart lide hvad hun laver, hvis man giver hende den rette opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rørende enig besøgte selv Sarah søndag efter at have kigget på hendes annonce 100 gange vildt dejlig pige der virkelig levere 110% og det bedste gfe jeg har prøvet selv nu på 3 dagen er jeg stadig øm flere steder i kroppen :D så lad vær med at vent ligesom mig i bliver ikke skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sarah på Lyngbyvej i dag og kan stort set bekræfte de tidligere positive indtryk. Det var let at lave en aftale med hende, aftalen holdt (I modsætning til Katie på Vesterbro, som to gange i træk på kort tid har udskudt klokkeklare aftaler i sidste øjeblik) og Sarah tog imod mig med et smil. Hun ligner sig selv fra billederne, skønne bryster og måske vægtmæssigt tættest på de med de røde trusser/bh (altså lidt større end på de yngste billeder) og hun er usædvanlig sød og imødekommende. Hendes blow er godt og med fin indlevelse, men kondomet ødelægger det lidt for mig (selvom jeg endda fik lov at bruge et af mine egne Skyn kondomer). Vi bollede i missionæren og et skråt sideleje og der var ingen unoder fra Sarah undervejs. 

Besøget hos Sarah er altså 100% godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...