Hop til indhold
aalbper

Liderlig stram tøs, Aalbor

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Mener  hun  har  været  omtalt  tidligere,  hun  har  en  del  ar  på  kroppen. 

Mener  det  var  @klinikfuckers der  havde  et  kendskab  til  hende.  Kan  du  hjælpe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Mener  hun  har  været  omtalt  tidligere,  hun  har  en  del  ar  på  kroppen. 

Mener  det  var  @klinikfuckers der  havde  et  kendskab  til  hende.  Kan  du  hjælpe? 

hvem siger hun fortsat er cutter... er det vigtigt for dig at fortælle hun har ar ???   

når nogen spørger efter dig skal vi så sige du er en meget meget stor pige i stedet for at fremhæve noget positivt....?... 

du er sgu altid ude med riven når det angår andre GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ekstrem mange af, og er stadig cutter. 

Og pengene går kun til stoffer. 

Hun er nærmest umulig at føre en samtale med, for det er umuligt at forstå hvad hun mumler. 

Du kan ikke være sikker på at hun holder en aftale. 

 

Redigeret af just27fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
biker skrev, for 17 timer siden:

hvem siger hun fortsat er cutter... er det vigtigt for dig at fortælle hun har ar ???   

når nogen spørger efter dig skal vi så sige du er en meget meget stor pige i stedet for at fremhæve noget positivt....?... 

du er sgu altid ude med riven når det angår andre GP

Hvor  ser  du  at  jeg  skriver  at  hun  er  cutter? Jeg  dømmer  hende  ikke  og  min  kommentar  er  fuldstændig  neutral.   Hvor  ser  du  at  jeg  er  negativ  i mit  indlæg?

Jeg  "tagger" en  anden  bruger , idet  jeg  mener  at  han  har  kommenteret  profilen  tidligere. 

Du er  altid  ude  med  riven,  når  jeg  skriver  noget.  

Hvis  du  ikke  kan  bidrage  med  noget  til  ts  forespørgsel,  hvorfor  så  kommentere i tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Hvor  ser  du  at  jeg  skriver  at  hun  er  cutter? Jeg  dømmer  hende  ikke  og  min  kommentar  er  fuldstændig  neutral.   Hvor  ser  du  at  jeg  er  negativ  i mit  indlæg?

Jeg  "tagger" en  anden  bruger , idet  jeg  mener  at  han  har  kommenteret  profilen  tidligere. 

Du er  altid  ude  med  riven,  når  jeg  skriver  noget.  

Hvis  du  ikke  kan  bidrage  med  noget  til  ts  forespørgsel,  hvorfor  så  kommentere i tråden?

du skriver -  du mener hun har ar på kroppen.... er det ikke negativt ?

det er ihvertfald ikke neutralt, når du ikke ved det .... ikke noget med at være ude med riven - men du er det altid i relation til andre GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
biker skrev, for 14 timer siden:

du skriver -  du mener hun har ar på kroppen.... er det ikke negativt ?

det er ihvertfald ikke neutralt, når du ikke ved det .... ikke noget med at være ude med riven - men du er det altid i relation til andre GP. 

Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. 

Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden:

Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. 

Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. 

Er der generelt noget galt med hendes hud, for mig ser den hærget ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Æskildsen skrev, for 32 minutter siden:

Er der generelt noget galt med hendes hud, for mig ser den hærget ud

Jeg lagde kun selv mærke til arrene da jeg kiggede på annoncen, tror man skal se hende personligt for at kunne sige andet om hendes hud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende.

Har aldrig mødt en pige med så mange "cuts". Huden på hendes arme bumler derud af. Resten af kroppen er også mærket. Det billederne viser, er inet imod hendes arme. Jeg så ikke friske cuts.

 

Men det er tydeligt at hun er narkoman, og har været det i mange år, hvilket hun fortalte mig. Hun er meget usammenhængende i telefonen (skæv), og ikke helt clean da jeg mødte hende.

Jeg må indrømme, at jeg betalte hende (havde sku lidt ondt af hende), hvorefter jeg gik igen.

 

Jeg kan derfor ikke udtale mig, om hun er god i sengen, men hun er en stakkel.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. 

Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. 

 

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. 

Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. 

ja okay ... har ikke zoomet ind på billederne,, men tvivler på alle har helt perfekt krop eller hud.. men enig relevansen må ligge hos læseren / kunden hvilket jeg så ikke lige tror en 

gp/nemtøs er .... og det burde ikke være en gp/nemtøs der kritiserer en kollega...lad dog kunderne gøre det... det virker som brødnid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
biker skrev, 1 time siden:

ja okay ... har ikke zoomet ind på billederne,, men tvivler på alle har helt perfekt krop eller hud.. men enig relevansen må ligge hos læseren / kunden hvilket jeg så ikke lige tror en 

gp/nemtøs er .... og det burde ikke være en gp/nemtøs der kritiserer en kollega...lad dog kunderne gøre det... det virker som brødnid... 

Stop  lige  dig  selv,  prøv  at  læse  hvad  de  mænd  som  har  mødt  hende  skriver.  Jeg  har  ikke  kritiseret  hende,  blot  gjort  opmærksom  på,  hvad  andre  nu  skriver. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Igen en tråd der afspores af hearsay og fnidder

"jeg tror" 

"jeg mener" 

"jeg har hørt" 

Lad nu de medlemmer der virkelig har erfaring/prøvet omtalte kvinde, føre ordet, det er det der specifikt efterlyses. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Stop  lige  dig  selv,  prøv  at  læse  hvad  de  mænd  som  har  mødt  hende  skriver.  Jeg  har  ikke  kritiseret  hende,  blot  gjort  opmærksom  på,  hvad  andre  nu  skriver. 

 

og det er så din opgave som konkurrent at gentage andre -  flot nej du må ha for lidt at lave, derfor denne brødnid, klæder dig ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...