aalbper 6 Skrevet 26. Oktober, 2020 Hej en der har prøvet den her lille frækkert https://annoncelight.dk/showad/303637 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Oktober, 2020 Hvis hun vælger at gøre det gratis ville hun nok kunne få endnu mere pik end hvis hun knalder for penge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalbper 6 Skrevet 26. Oktober, 2020 ja, med det er jo nok ikke sådan det helt hænger sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 Mener hun har været omtalt tidligere, hun har en del ar på kroppen. Mener det var @klinikfuckers der havde et kendskab til hende. Kan du hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 26. Oktober, 2020 Det ligner cutter ar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 26. Oktober, 2020 Tænker du skal holde dig langt væk fra hende, Hun har tydeligvis psykiske problemer, hun er fuldt med cutter ar. Til dem der ikke ved hvad cutter ar er. https://faktalink.dk/titelliste/selvskade-blandt-unge-piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 26. Oktober, 2020 Tror faktisk hun har været på annoncelight før, hun har psykiske problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Mener hun har været omtalt tidligere, hun har en del ar på kroppen. Mener det var @klinikfuckers der havde et kendskab til hende. Kan du hjælpe? hvem siger hun fortsat er cutter... er det vigtigt for dig at fortælle hun har ar ??? når nogen spørger efter dig skal vi så sige du er en meget meget stor pige i stedet for at fremhæve noget positivt....?... du er sgu altid ude med riven når det angår andre GP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 27. Oktober, 2020 (edited) Hun har ekstrem mange af, og er stadig cutter. Og pengene går kun til stoffer. Hun er nærmest umulig at føre en samtale med, for det er umuligt at forstå hvad hun mumler. Du kan ikke være sikker på at hun holder en aftale. Redigeret 27. Oktober, 2020 af just27fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2020 biker skrev, for 17 timer siden: hvem siger hun fortsat er cutter... er det vigtigt for dig at fortælle hun har ar ??? når nogen spørger efter dig skal vi så sige du er en meget meget stor pige i stedet for at fremhæve noget positivt....?... du er sgu altid ude med riven når det angår andre GP Hvor ser du at jeg skriver at hun er cutter? Jeg dømmer hende ikke og min kommentar er fuldstændig neutral. Hvor ser du at jeg er negativ i mit indlæg? Jeg "tagger" en anden bruger , idet jeg mener at han har kommenteret profilen tidligere. Du er altid ude med riven, når jeg skriver noget. Hvis du ikke kan bidrage med noget til ts forespørgsel, hvorfor så kommentere i tråden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 27. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Hvor ser du at jeg skriver at hun er cutter? Jeg dømmer hende ikke og min kommentar er fuldstændig neutral. Hvor ser du at jeg er negativ i mit indlæg? Jeg "tagger" en anden bruger , idet jeg mener at han har kommenteret profilen tidligere. Du er altid ude med riven, når jeg skriver noget. Hvis du ikke kan bidrage med noget til ts forespørgsel, hvorfor så kommentere i tråden? du skriver - du mener hun har ar på kroppen.... er det ikke negativt ? det er ihvertfald ikke neutralt, når du ikke ved det .... ikke noget med at være ude med riven - men du er det altid i relation til andre GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Oktober, 2020 biker skrev, for 14 timer siden: du skriver - du mener hun har ar på kroppen.... er det ikke negativt ? det er ihvertfald ikke neutralt, når du ikke ved det .... ikke noget med at være ude med riven - men du er det altid i relation til andre GP. Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 28. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden: Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. Er der generelt noget galt med hendes hud, for mig ser den hærget ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Oktober, 2020 Æskildsen skrev, for 32 minutter siden: Er der generelt noget galt med hendes hud, for mig ser den hærget ud Jeg lagde kun selv mærke til arrene da jeg kiggede på annoncen, tror man skal se hende personligt for at kunne sige andet om hendes hud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 28. Oktober, 2020 Jeg har mødt hende. Har aldrig mødt en pige med så mange "cuts". Huden på hendes arme bumler derud af. Resten af kroppen er også mærket. Det billederne viser, er inet imod hendes arme. Jeg så ikke friske cuts. Men det er tydeligt at hun er narkoman, og har været det i mange år, hvilket hun fortalte mig. Hun er meget usammenhængende i telefonen (skæv), og ikke helt clean da jeg mødte hende. Jeg må indrømme, at jeg betalte hende (havde sku lidt ondt af hende), hvorefter jeg gik igen. Jeg kan derfor ikke udtale mig, om hun er god i sengen, men hun er en stakkel. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 28. Oktober, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. Redigeret 28. Oktober, 2020 af biker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 28. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: Du kan se arrene på hendes første billede hvis du kigger efter/zoomer. Om det er relevant er vel så op til den enkelte læser. ja okay ... har ikke zoomet ind på billederne,, men tvivler på alle har helt perfekt krop eller hud.. men enig relevansen må ligge hos læseren / kunden hvilket jeg så ikke lige tror en gp/nemtøs er .... og det burde ikke være en gp/nemtøs der kritiserer en kollega...lad dog kunderne gøre det... det virker som brødnid... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Oktober, 2020 biker skrev, 1 time siden: ja okay ... har ikke zoomet ind på billederne,, men tvivler på alle har helt perfekt krop eller hud.. men enig relevansen må ligge hos læseren / kunden hvilket jeg så ikke lige tror en gp/nemtøs er .... og det burde ikke være en gp/nemtøs der kritiserer en kollega...lad dog kunderne gøre det... det virker som brødnid... Stop lige dig selv, prøv at læse hvad de mænd som har mødt hende skriver. Jeg har ikke kritiseret hende, blot gjort opmærksom på, hvad andre nu skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. Oktober, 2020 Igen en tråd der afspores af hearsay og fnidder "jeg tror" "jeg mener" "jeg har hørt" Lad nu de medlemmer der virkelig har erfaring/prøvet omtalte kvinde, føre ordet, det er det der specifikt efterlyses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. Oktober, 2020 Jeg mødte hende engang. Hun var umulig at forstå lav mumlen, var klart hun var skæv. Jeg gik igen. Og ja hun har mange ar, jeg så dog ingen friske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 29. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Stop lige dig selv, prøv at læse hvad de mænd som har mødt hende skriver. Jeg har ikke kritiseret hende, blot gjort opmærksom på, hvad andre nu skriver. og det er så din opgave som konkurrent at gentage andre - flot nej du må ha for lidt at lave, derfor denne brødnid, klæder dig ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg