Better-late-than-never 19 Skrevet 26. Oktober, 2020 Hej Er der nogen der har friske oplysninger om Natthida, er der åbent? eller? https://natthida-thaimassage-og-wellness.business.site/ Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 26. Oktober, 2020 Sidst jeg kørte forbi så der temmelig lukket ud, og skiltet var fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2020 På hendes FB side står der i august at butikken lukker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Raps 7 Skrevet 26. Oktober, 2020 Der er desværre lukket ... Lige et tillægsspørgsmål ? Hun havde indtil sidste jul en hjælper i butikken, som kørte i en pastelfarvet Fiat 600(den holdt altid uden for), jeg kan ikke huske hendes navn, men hendes massage STÅR frisk i erindring. Er der nogen der ved hvem og hvor hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Better-late-than-never 19 Skrevet 28. Oktober, 2020 Ved lidt søgning fandt jeg frem til følgende Natthida Thaimassage og Wellness v/Nutthida Chandee, Rosensgade 42 8300 Odder er der nogen som kan bekræfte at det er den samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 28. Oktober, 2020 Je det er korrekt at Natthida havde klinik i Odder, men for ca 2 år flyttede hun klinikken til privatboligen i Hundslund, - og den er så lukket i august. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensd 9 Skrevet 29. Oktober, 2020 Hun er både lukket og flyttet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg