Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw
skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 
sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet
da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød

hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 22 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw
skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 
sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet
da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød

hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen

Øhh "sagde nej det pletter på bagsædet" man har så et standpunkt til man tager et nyt ;):lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 26.10.2020 at 12:03:

Øhh "sagde nej det pletter på bagsædet" man har så et standpunkt til man tager et nyt ;):lol::lol::lol:

skal du kalde mig socialdemokrat )
det plettede ikke hun sad på sine bukser og havde servietter ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 3 timer siden:

skal du kalde mig socialdemokrat )
det plettede ikke hun sad på sine bukser og havde servietter ) 

Har du hendes snap

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hppv skrev, den 25.10.2020 at 13:16:

https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw
skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 
sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet
da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød

hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen

hvor mødtes i ?  Og har hun ikke et sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
troublemaker1968 skrev, for 14 timer siden:

hvor mødtes i ?  Og har hun ikke et sted ?

Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel

Redigeret af Ss22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ss22 skrev, den 1.11.2020 at 13:06:

Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel

aha.... hvordan er de 2 ting sammenlignlige ?

Så man mødes kun med sugardates hjemme hos sig selv og ikke hos dem ? Hver eneste pige jeg har knaldet på sugarrdaters har jeg knaldet i deres hjem, og jeg har ALDRIG haft hverken en glædespige eller en sugardate med hjem - og i betragtning af at der nok er 50% gifte mænd der benytter sugardaters, så tror jeg faktisk det er det som mest gør sig gældende....... at man knalder dem hjemme i deres lejligehd (medmindre man aætså går efter de 17-18 årige som stadig bor hjemme hos deres forældre)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ss22 skrev, den 1.11.2020 at 13:06:

Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel

ja det er da spændende, at alle gifte eller boende sammen med andre er bordelkunder ; come on 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, for 3 timer siden:

Har lige få en besked fra hende, at hun arbejder på bordel nu og jeg kunne møde hende der....700 for en halv time.

det blev et nej tak herfra

Spændende

Fortalte hun hvor? Der var ingen hits på AL, da jeg søgte på Emma:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...