hppv 15 Skrevet 25. Oktober, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. Oktober, 2020 Er sådanne oplevelser dette gør man savner sd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 26. Oktober, 2020 hppv skrev, for 22 timer siden: https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen Øhh "sagde nej det pletter på bagsædet" man har så et standpunkt til man tager et nyt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 28. Oktober, 2020 Arne Jensen skrev, den 26.10.2020 at 12:03: Øhh "sagde nej det pletter på bagsædet" man har så et standpunkt til man tager et nyt skal du kalde mig socialdemokrat ) det plettede ikke hun sad på sine bukser og havde servietter ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vvs 0 Skrevet 28. Oktober, 2020 hppv skrev, for 3 timer siden: skal du kalde mig socialdemokrat ) det plettede ikke hun sad på sine bukser og havde servietter ) Har du hendes snap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 30. Oktober, 2020 Vvs skrev, den 28.10.2020 at 17:18: Har du hendes snap Ja sutminpik.com 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2020 hppv skrev, den 25.10.2020 at 13:16: https://sugardaters.com/da/profile/YvzYB0wDWw skrev med hende og hun foreslog sex i bilen, sagde nej det pletter på bagsædet , men aftalte et blow med slug til 500 sød pige , lidt buttet , og slugte pænt som lovet da vi havde siddet lidt og drukket kakao , og kaffe i bilen spurgte jeg om hun ville kneppes, og ja , om på bagsædet , jeg var jo lige kommet så det blev lidt mere end i fakta, og hun var glat og sød hele tiden , hun fik ialt 1000 , og det var uden men trak ud, skal sgu ikke være far igen hvor mødtes i ? Og har hun ikke et sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ss22 Skrevet 1. November, 2020 (edited) troublemaker1968 skrev, for 14 timer siden: hvor mødtes i ? Og har hun ikke et sted ? Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel Redigeret 1. November, 2020 af Ss22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2020 (edited) Ss22 skrev, den 1.11.2020 at 13:06: Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel aha.... hvordan er de 2 ting sammenlignlige ? Så man mødes kun med sugardates hjemme hos sig selv og ikke hos dem ? Hver eneste pige jeg har knaldet på sugarrdaters har jeg knaldet i deres hjem, og jeg har ALDRIG haft hverken en glædespige eller en sugardate med hjem - og i betragtning af at der nok er 50% gifte mænd der benytter sugardaters, så tror jeg faktisk det er det som mest gør sig gældende....... at man knalder dem hjemme i deres lejligehd (medmindre man aætså går efter de 17-18 årige som stadig bor hjemme hos deres forældre) Redigeret 6. November, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 6. November, 2020 Ss22 skrev, den 1.11.2020 at 13:06: Tænker lidt at man det mindste man kan gøre er at have stedet selv. Ellers kan man jo ligeså godt tá på bordel ja det er da spændende, at alle gifte eller boende sammen med andre er bordelkunder ; come on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 14. November, 2020 Har lige få en besked fra hende, at hun arbejder på bordel nu og jeg kunne møde hende der....700 for en halv time. det blev et nej tak herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 14. November, 2020 Det samme her. Fik også besked om at komme ned og besøge hende på et bordel. Også nej herfra. Det er ikke derfor jeg er på SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 15. November, 2020 Håndværker skrev, for 3 timer siden: Har lige få en besked fra hende, at hun arbejder på bordel nu og jeg kunne møde hende der....700 for en halv time. det blev et nej tak herfra Spændende Fortalte hun hvor? Der var ingen hits på AL, da jeg søgte på Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 15. November, 2020 dklookout skrev, for 4 timer siden: Spændende Fortalte hun hvor? Der var ingen hits på AL, da jeg søgte på Emma Sexyclub 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 15. November, 2020 Håndværker skrev, for 10 timer siden: Sexyclub Håndværker skrev, for 10 timer siden: Sexyclub Og hvad kalder hun sig der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 17. November, 2020 Gammel rotte skrev, den 15/11/2020 at 16:42: Og hvad kalder hun sig der? Olivia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 17. November, 2020 Håndværker skrev, for 16 minutter siden: Olivia Hun ser dejlig ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DejligM 48 Skrevet 2. December, 2020 Link: http://sexyclub.dk/girls/olivia3/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg