jydskfyr 83 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) Hej, Jeg har en rigtig sød veninde (gp) der har en fantasi om at prøve 2 fyre på samme tid. Jeg søger derfor en ekstra fyr der kunne være med på det. Hun er dansk, ung, blond og slank. Og en virkelig køn og fræk pige. Det vil koste 1500 for cirka en time uden der som sådan er tid på. Optimalt set skal du have stedet men ellers kan vi nok løse det med hotelværelse eller lignende (vi splitter regningen for evt leje af værelset). Tillid er vigtigt så jeg vil lære dig lidt at kende først. Jeg forestiller mig vi måske laver en trekant med en pige på klinik eller lignende. Det er vigtigt du er en pålidelig og høflig fyr. Hvis det hele spiller og der er god kemi vil der være mulighed for gentagelser. Hvis nogen tror ovenstående kunne være interessant for dem så skriv gerne PB. Eventuelle yderligere spørgsmål besvares gerne i rimeligt omfang. Redigeret 25. Oktober, 2020 af jydskfyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dunzaus 5 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg er ofte i København og er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg