Blueberry 930 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) Jeg har en ret sød veninde , som jeg har kendt i en del år. Vi er primært sammen om sex og rejser. Vi har 4-5 gange været i swingerklub eller haft en 3. fyr med i legen. Altid med et underholdende og/eller frækt resultat. Det sidste års tid har den del desværre ligget lidt stille, dels pga corona-situationen, men også lidt fordi hun kan være lidt for "pæn pige" til at vedkende sig lysten til det frække. Når vi er i gang, er der dog ikke noget galt og hun bliver ret våd/kåd af det Men klubberne er lukkede, der er ingen sexmesser og hun tøver med at gå for meget ud, så jeg har prøvet at arrangere med med en fyr, som vi skulle ses med. Det bliver bare lidt stift, og hun er ikke så vild med at mødes kun for at bolle - det er hun for "pæn til". Lidt ærgerligt, synes jeg, når vi nu begge nyder det så meget, når vi først er gang. Eller bagefter, når vi snakker om det Har I nogen forslag til, hvordan vi får brudt dødvandet? Jeg overvejede at "snyde" lidt ved at få den anden fyr (som hun ikke har mødt endnu), der er single, til at invitere en "veninde" med, og så præsentere det som en almindelig par-middag. Og som jeg håber ville kunne udvikle sig i den frække retning. Desværre kender hverken han eller jeg en pige, der ville passe ind i rollen. Men kunne man måske hyre en GP til at optræde som kæreste til fyren og være med til forførelsen? Både han og jeg ville naturligvis være indstillet på, at det ikke virker, og at det er lysten, der skal drive værket. Hvad siger forum mon til det? Redigeret 25. Oktober, 2020 af Blueberry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) Blueberry skrev, for 2 timer siden: Men kunne man måske hyre en GP til at optræde som kæreste til fyren og være med til forførelsen? Det vil jeg på det kraftigste fraråde. Du risikerer, at din veninde ser det som et kæmpe tillidsbrud, at du/I bedrager hende på den måde. Lokke med bagtanker kan gå an, men decideret snyd og skuespil tror jeg kan give kæmpe bagslag. Jeg ville selv blive sur over den slags (har fx prøvet at blive inviteret ud af en kvinde, hvor det viste sig formålet var at hendes veninde var interesseret i mig - super nederen). Hvis hun er pæn pige vil hun nok blive rasende. Jeg har ikke fantasi til et scenarie, hvor i mødes "naturligt", så jeg ville tale med hende om det. Det der normalt virker er jo smiger og omsorg, så jeg ville understrege hvor dejlig hun ser ud i situationen, når du ser hendes intense nydelse, og at du ved, hvor godt det seksuelt er for hende, når hun overskrider sin grænse og og mærker sin lyst - og at to mænd kan gøre så meget mere for hende end du kan alene ... Redigeret 25. Oktober, 2020 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) @Advarsel: Tak for dit input. Jeg har selv tænkt at det kunne give bagslag. Vi kender imidlertid hinanden ret godt, og vi har en god tillid. Ellers ville der nok også have været gnidninger ved vores tidligere "oplevelser". Så jeg tror ikke, at det vil kunne alvorligt skade vores forhold, hun ville nok bare grine ret fælt af mig Og vi ville spilde fyrens tid og penge til en GP, med de ville jo være indforstået med spillereglerne. Normalt bruger jeg netop smiger og omsorg, som du så fint beskriver, men det virker bare ikke rigtigt her i corona-tiden, hvor der skal en slags icebreaker til. Andre? Redigeret 25. Oktober, 2020 af Blueberry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. Oktober, 2020 Spændende setup, men jeg tror altså, at det er smart at forventningsafstemme hvad en parmiddag skal kunne udvikle sig til, så alle får en hyggelig aften, især hvis din veninde dels er en “pæn pige”, dels er lidt forsigtigt i forhold til Corona-situationen. Jeg leger ofte med par og de allerfleste gange laver jeg aftalen med kvinden, så jeg er sikker på at hun er med på ideen, og det ikke kun er manden, der synes det kunne være megafrækt at se to kvinder sammen / knalde med en anden kvinde foran konen ect. Oftest aftaler jeg forløbet med kvinden, så det bliver på hendes præmisser og hun er tryg hele vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 25. Oktober, 2020 Liv, tak. Jeg tænker, at jeg lige vil tydeliggøre, at det grundlæggende set-up er hende, der bliver forkælet af to fyre. Det er også sådan vi har dyrket det tidligere. Hun har luftet tanken om en trekant med en anden pige, hvilket også ville være OK med mig. Men lige nu er det altså lokkemad til en fræk aftale med en ekstra fyr - som jeg allerede har haft kontakt med, og som hun véd jeg har talt med. Derfor ville det nok heller ikke overraske hende så meget, hvis middagen tog en "drejning". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Oktober, 2020 Blueberry skrev, for 8 minutter siden: Liv, tak. Jeg tænker, at jeg lige vil tydeliggøre, at det grundlæggende set-up er hende, der bliver forkælet af to fyre. Det er også sådan vi har dyrket det tidligere. Hun har luftet tanken om en trekant med en anden pige, hvilket også ville være OK med mig. Men lige nu er det altså lokkemad til en fræk aftale med en ekstra fyr - som jeg allerede har haft kontakt med, og som hun véd jeg har talt med. Derfor ville det nok heller ikke overraske hende så meget, hvis middagen tog en "drejning". Ah, så det er ikke tanken at GP'en egentlig skal være med i legen? Det er mere okay, men så har jeg til gengæld svært ved at se hvordan I ville gøre med den pige I har hyret. Skulle hun undskylde sig og tage tidligt hjem? Jeg har selv - privat, ikke professionelt - leget med flere par, og jeg må indrømme at jeg går i en stor bue om ting hvor alle parter ikke er afklarede og indforståede. Jeg tænker også, at du skal være sikker på, hvad din venindes holdning til prostituerede er. Nogle kvinder er principielt meget imod prostitution og vil nok tage det meget skidt at blive bedraget til at medvirke til at en anden pige prostituerer sig. For ikke at tale om at din veninde kan ende med at føle sig til grin. Hvis trekanten blot skal involvere din veninde, dig og din mandlige ven, hvorfor så ikke bare arrangere en middag eller filmaften mellem jer tre, ville det virkelig være så underligt? Måske havde du lige "glemt" at du også havde lavet planer med din ven samme aften og tænkte, at så kunne I slå det sammen? Eller du kunne være åben og sige til hende, at du har en ven, som du tror ville være oplagt til en fælles leg, og spørge hvad hun ville sige til at mødes til en helt almindelig middag uden pres, hvor der intet usædvanligt sker medmindre hun får lyst. Men det er rigtigt, at pæne piger ofte har brug for og gerne VIL hives ud af deres comfortzone. Held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 291 Skrevet 25. Oktober, 2020 Blueberry skrev, for 4 timer siden: Jeg har en ret sød veninde , som jeg har kendt i en del år. Vi er primært sammen om sex og rejser. Vi har 4-5 gange været i swingerklub eller haft en 3. fyr med i legen. Altid med et underholdende og/eller frækt resultat. Det sidste års tid har den del desværre ligget lidt stille, dels pga corona-situationen, men også lidt fordi hun kan være lidt for "pæn pige" til at vedkende sig lysten til det frække. Når vi er i gang, er der dog ikke noget galt og hun bliver ret våd/kåd af det Men klubberne er lukkede, der er ingen sexmesser og hun tøver med at gå for meget ud, så jeg har prøvet at arrangere med med en fyr, som vi skulle ses med. Det bliver bare lidt stift, og hun er ikke så vild med at mødes kun for at bolle - det er hun for "pæn til". Lidt ærgerligt, synes jeg, når vi nu begge nyder det så meget, når vi først er gang. Eller bagefter, når vi snakker om det Har I nogen forslag til, hvordan vi får brudt dødvandet? Jeg overvejede at "snyde" lidt ved at få den anden fyr (som hun ikke har mødt endnu), der er single, til at invitere en "veninde" med, og så præsentere det som en almindelig par-middag. Og som jeg håber ville kunne udvikle sig i den frække retning. Desværre kender hverken han eller jeg en pige, der ville passe ind i rollen. Men kunne man måske hyre en GP til at optræde som kæreste til fyren og være med til forførelsen? Både han og jeg ville naturligvis være indstillet på, at det ikke virker, og at det er lysten, der skal drive værket. Hvad siger forum mon til det? Den anden dag var der en der ville have GP med på swingerklub som skulle lege date. Nu er ønsket at GP skal lege date for at narre en veninde til noget hun i forvejen har sagt fra over for. Helt ærligt. Jeg håber sku ikke der nogen kvinder der vil lade sig købe til den slags. Hvorfor kan man ikke bare være ærlig, og så I øvrigt respektere andres grænser. Bare fordi man er liderlig er sku da ikke det samme som man synes det man vil på den lange bane. De fleste normale mennesker har det sådan at man de vil balancere fornuft og liderlighed, da liderligheden efter erfaringen kan føre til alverdens fortrydelser og uheld. At man så vil manipulere en anden til at overskride sine grænser for at for opfyldt sine egne egoistiske behov...jøsses jeg håber hun snart dropper dig. Du lyder fandme belastende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 25. Oktober, 2020 kunforsjov76 skrev, for 1 time siden: ...At man så vil manipulere en anden til at overskride sine grænser for at for opfyldt sine egne egoistiske behov...jøsses jeg håber hun snart dropper dig. Du lyder fandme belastende. Så rolig nu Du fortolker mit indlæg over i noget, som slet ikke ligger i det. Og husk lidt venlighed - det kommer man længst med Første gang vi var på swingerklub var hun næsten ikke til at få med hjem igen, selvom det krævede lidt sweet talk at lokke hende med inden for til at begynde med. Og vi har grinet af det og varmet os ved tanken masser af gange bagefter. Jeg tror, at mange flere forhold forliser fordi man mister gnisten og interessen for hinanden end fordi man - velovervejet og med åbne øjne - prøver at spice dem lidt op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 291 Skrevet 25. Oktober, 2020 Blueberry skrev, for 25 minutter siden: Så rolig nu Du fortolker mit indlæg over i noget, som slet ikke ligger i det. Og husk lidt venlighed - det kommer man længst med Første gang vi var på swingerklub var hun næsten ikke til at få med hjem igen, selvom det krævede lidt sweet talk at lokke hende med inden for til at begynde med. Og vi har grinet af det og varmet os ved tanken masser af gange bagefter. Jeg tror, at mange flere forhold forliser fordi man mister gnisten og interessen for hinanden end fordi man - velovervejet og med åbne øjne - prøver at spice dem lidt op. Det kommer på ingen måder som en overraskelse at du synes jeg skal tage det roligt og at jeg mistolker Det får mig dog ikke til at mene anderledes. Det bekræfter bare din mennesketype. Dine råd omring parforhold takker jeg pænt for, lader dig pænt beholde dine egne synspunkter. Prøv med dette synspunkt: mange forhold forliser fordi man tror man ved hvad der er bedst for den anden, men man samtidig glemmer at spørge og lytte til det den anden i virkeligheden gerne vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg