Gingo 1 Skrevet 25. Oktober, 2020 Hej med jer.. Mig og en makker har i aften haft besøg af https://annoncelight.dk/showad/280963 Virkelig søde og forståede tøser de er spot on ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4112 Skrevet 25. Oktober, 2020 Tak for anmeldelsen. Det er altid dejligt, når der er en broder, dee gider fortælle om et møde med en GP. Jeres oplevelse må da have taget pusten helt fra jer, siden I ikke har tid, lyst eller evner til at skrive mere om de ‘søde og forstående tøser, der er spot on’ Venligst French 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 25. Oktober, 2020 Gingo skrev, for 3 timer siden: Hej med jer.. Mig og en makker har i aften haft besøg af https://annoncelight.dk/showad/280963 Virkelig søde og forståede tøser de er spot on ! Vanskeligt at bedømme, når der ingen fotos er ... ingen beskrivelse af selve akterne etc. Jeg kan blot bedømme, at det må være temmelig kraftige piger på godt 70 kg, hvilket dog kan være dejligt, hvis kemien passer ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1106 Skrevet 25. Oktober, 2020 ...tæt på at kunne have været sidens måske første haiku anmeldelse Tøser er spot on Mig og makker har besøg Virkelig søde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gingo 1 Skrevet 25. Oktober, 2020 Haha skrevet i fuldskab og høj på god oplevelse:) Akten fejlede ikke noget og de var naturligt bygget og naturlig i deres væremåde helt almindelig danske piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengamlebjørn 53 Skrevet 25. Oktober, 2020 Lyder frækt. Hvad var deres alder ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tashja 46 Skrevet 27. Oktober, 2020 NUCH2019 skrev, den 25.10.2020 at 06:50: Vanskeligt at bedømme, når der ingen fotos er ... ingen beskrivelse af selve akterne etc. Jeg kan blot bedømme, at det må være temmelig kraftige piger på godt 70 kg, hvilket dog kan være dejligt, hvis kemien passer ... Undskyld jeg tilslutter mig her, men er man "temmelig kraftig" fordi man vejer 70 kg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 27. Oktober, 2020 Tashja skrev, for 3 timer siden: Undskyld jeg tilslutter mig her, men er man "temmelig kraftig" fordi man vejer 70 kg Ja - efte min mening - ikke hvis man er 172 cm høj! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gingo 1 Skrevet 27. Oktober, 2020 NUCH2019 skrev, for 3 timer siden: Ja - efte min mening - ikke hvis man er 172 cm høj! Deres kroppe fejler bestemt intet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gingo 1 Skrevet 27. Oktober, 2020 Tashja skrev, for 6 timer siden: Undskyld jeg tilslutter mig her, men er man "temmelig kraftig" fordi man vejer 70 kg På ingen måde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg