Hop til indhold
Guest Coppola

JU Strandvejen

Recommended Posts

Guest Coppola

Har lige været forbi JU på strandvejen, det var mit første besøg her, et rigtig pænt sted, indrettet i "thaistil" Jeg blev mødet af JU, en meget smilende charmerende smuk pige.

Jeg startede med et få et dejligt fodbad, mens der blev serveret en kop dejlig te med med citrongræs. Herefter en times massage hvor der blev snakket en del undervejs, Ju er ret hyggelig at sludre med. Hendes massage er absolut godkendt og høre til i top 10 %.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger søde smukke JU.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coppola skrev, for 12 minutter siden:

Har lige været forbi JU på strandvejen, det var mit første besøg her, et rigtig pænt sted, indrettet i "thaistil" Jeg blev mødet af JU, en meget smilende charmerende smuk pige.

Jeg startede med et få et dejligt fodbad, mens der blev serveret en kop dejlig te med med citrongræs. Herefter en times massage hvor der blev snakket en del undervejs, Ju er ret hyggelig at sludre med. Hendes massage er absolut godkendt og høre til i top 10 %.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger søde smukke JU.

Hvad med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ju er bare så sød og smuk. Jeg har i 2 år prøvet at overtale hende til mere end massage, efterhånden griner hun bare af mig. Men hendes massage er topklasse, så jeg nøjes med det og forlader stedet med tilfredshed hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RogerSterling skrev, for 12 minutter siden:

Ju er bare så sød og smuk. Jeg har i 2 år prøvet at overtale hende til mere end massage, efterhånden griner hun bare af mig. Men hendes massage er topklasse, så jeg nøjes med det og forlader stedet med tilfredshed hver gang.

Enig, Ju....hører til i den absolutte top på  massageskalaen i Thai universet...

Da hun havde klinikken på Lyngbyvejen ved Hans Knudsens Plads kunne man også få en afsluttende Håndtrold, og den var weltclass...den eksisterer ikke i det nye koncept på Strandvejen, og det er lidt øv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 25.10.2020 at 00:59:

Enig, Ju....hører til i den absolutte top på  massageskalaen i Thai universet...

Da hun havde klinikken på Lyngbyvejen ved Hans Knudsens Plads kunne man også få en afsluttende Håndtrold, og den var weltclass...den eksisterer ikke i det nye koncept på Strandvejen, og det er lidt øv...

Jeg havde også fornøjelsen af hendes kompetente massage og uovertrufne håndtrold på Lyngbyvej. Jeg hører, at den nye ejer på Lyngbyvej giver både håndtrold og lidt til.

kalasin-thai-massage.dk

Ju har af og til en hjælperske på klinikken. Måske der er muligheder der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 42 minutter siden:

Jeg havde også fornøjelsen af hendes kompetente massage og uovertrufne håndtrold på Lyngbyvej. Jeg hører, at den nye ejer på Lyngbyvej giver både håndtrold og lidt til.

kalasin-thai-massage.dk

Ju har af og til en hjælperske på klinikken. Måske der er muligheder der?

Pt arbejder Ju alene efter hvad hun selv har oplyst. Hendes hjælper er stoppet efter noget Thai fnidder, noget der af og til forekommer i den verden.

Nye ejer på Kalasin hedder Oy, altid glad og frisk. Ikke petit, hun er for dem der er til de kurvede typer. Ikke hård massage, mere wellness massage med tilbehør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 11 timer siden:

Jeg havde også fornøjelsen af hendes kompetente massage og uovertrufne håndtrold på Lyngbyvej. Jeg hører, at den nye ejer på Lyngbyvej giver både håndtrold og lidt til.

kalasin-thai-massage.dk

Ju har af og til en hjælperske på klinikken. Måske der er muligheder der?

Jeg tror ikke en ny medarbejder hos Ju kommer til at tilbyde andet end massage. Ju har med success oparbejdet et clean kvalitets image som hun ikke vil gå på kompromis med. Hendes problem er at finde en massør der er ligeså dygtig som hende selv, til at aflaste hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at hun har fundet en ny kollega, som er god. I sidste uge besøgte jeg Ju ... havde bestilt en time med Ju. Jeg havde ikke tænkt over, at der kunne være andre end Ju. Jeg fik det sædvanlige fodbad af Ju og ... mødte hendes nye kollega Bong. Massagen startede med lidt 4 hånds ... Ju og Bong, men ikke så længe. Ju fik en anden kunde. Bong fortsatte, og gjorde det super fint. Det kan jeg godt finde på, at gentage. Hun var vidst startet et par dage før. Hun var flink og gik fint over tid. Der var ikke antydning af noget ekstra. Hvilket var det jeg forventer, når jeg besøger Ju. Stor anbefaling her fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...