Nicolai1988 27 Skrevet 24. Oktober, 2020 Hej der ude. Er der en der kan fortælle lidt om den her skønhed, det vil jeg sætte stor pris på https://annoncelight.dk/showad/269429 Nicolai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobhansen 94 Skrevet 26. Oktober, 2020 Jeg besøgte hende igår. Jeg prøvede hendes dominerende side, og det var hun god til! Hun holder til omkring grønlandskvarteret, og billederne passer fint med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bujan 175 Skrevet 26. Oktober, 2020 jakobhansen skrev, for 4 timer siden: Jeg besøgte hende igår. Jeg prøvede hendes dominerende side, og det var hun god til! Hun holder til omkring grønlandskvarteret, og billederne passer fint med hende. super - vil du uddybe om det var hende der var dominerende eller om hun lod dig være det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobhansen 94 Skrevet 26. Oktober, 2020 Jeg fik prøvet kræfter med en dominerende kvinde. Not the last time det var sgu frækt med byttede roller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 61 Skrevet 31. Oktober, 2020 Har hun det LaTeX drees som hun har på på billederne?? Hvordan er stedet i Ålborg? Synes der er meget blandede anmeldelser af piger fra Ålborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg