Hop til indhold

Recommended Posts

Min første tråd, selvom jeg har brugt forum i lang tid, dengang hed det Hedomax.

Nå men Jeg valgte at besøge Champagne efter at have læst lidt om hende herinde, og tak for det (Den_glade_amatør). Nå men blev lige lidt trængene hen af aftenen, og tænkte hvorfor ikke. Så afsted med mig. Stedet er super undercover, man kan holde på en af sidevejene og bare gå ind via kældernedgang i Villa. Så man skulle ikke bekymre sig om nysgerrige blikke, og alt mulig andet, som desværre kan gøre det svært at slappe af under akten. Nå men jeg bliver mødt af en meget lille Thai dame 30+ vil jeg gætte på og ikke meget andet end 150 høj. Selvom hun var slank havde hun en ok timeglasfigur, og desværre plastik bryster. Men Ikke desto mindre, var hun lige det jeg håbede på. Jeg købte 1 time og hun startede med en massage som var mere pirrende end rigtig massage, så hvis man går efter massage, er hun ikke den jeg ville gå til. Nå men efter en pirrende omgang, sparker hun showet igang med et øko blow, Det bedste jeg har prøvet derude (subjektiv) Har nok været hos flere end man kan tælle og har aldrig før prøvet noget der var så meget mig. Nå men efter langt og superlækkert blow, er det tid til at få kalorius i action. Hun starter på toppen hvilket hun også mestrede til perfektion, desværre er jeg ikke til plastikbabser, så min fingre var ikke helt så ivrige efter at berøre så meget på den front. Men at holde hendes hofter mens hun arbejder på toppen var klart ok. Derefter bagfra efterfulgt af missionær, hvorefter jeg bare måtte erkende at jeg ikke længere kunne holde mine nossers indhold tilbage. WOW super nice.

Indgang 10/10

Stedet 10/10

Pigen 9/10 (plastik trækker ned)

Massage 9/10 (baseret på pirringseffekt)

Tekniske evner (sex) 10/10

Vanedannende 10/10

Prisen var helt standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som det helt rigtige til mig! Hvor er vi ca. henne i byen? (ikke præcis adresse, men kvarter/vej)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ishoej skrev, for 38 minutter siden:

Lyder som det helt rigtige til mig! Hvor er vi ca. henne i byen? (ikke præcis adresse, men kvarter/vej)

Tuborgvej, det er nævnt ofte i flere tråde herinde gennem tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...