Hop til indhold
sexaddict

Massage

Recommended Posts

Guest Melody
sexaddict skrev, for 3 minutter siden:

Skynd jer at få massage i weekenden inden massageklinikkerne lukkes ned på mandag grundet Corona-virus.

Lukker alle massage klinikker ned på mandag? 

Er det virkelig blevet så slemt igen?

Øv jeg havde bestilt tid til massage på torsdsg:-(

Hvad lukker ellers ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan stadigvæk besøge gp´er pd så ingen ko på isen der.

Link hvor der står specifikt at massage klinikkerne lukker ellers er det bare varmluft

Obs! kun fra seriøse sider såsom information.dk ,poltiken.dk , jyllandsposten.dk og ikke fra rygtebørsen(nyhedsmedier) såsom eb.dk / Bt.dk / S&Hor.

Redigeret af S&W500S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, masseklinikker eller lignende skal ikke lukke på mandag.

Det ligger selvfølgelig indirekte i anbefalingerne/rådgivningen vedr. sociale kontakter, at det nok frarådes at besøge massageklinikker, GP’ere m.v., men der er ikke et lovkrav om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Nej, masseklinikker eller lignende skal ikke lukke på mandag.

Det ligger selvfølgelig indirekte i anbefalingerne/rådgivningen vedr. sociale kontakter, at det nok frarådes at besøge massageklinikker, GP’ere m.v., men der er ikke et lovkrav om det. 

Massageklinikker*

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexaddict skrev, for 3 timer siden:

Skynd jer at få massage i weekenden inden massageklinikkerne lukkes ned på mandag grundet Corona-virus.

Er det en vittighed? De har overhovedet ikke været lukket ned under hele krisen. Hvis nogen lukker er det frivilligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
migmanden skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror ikke at nogen lukker. De skal leve af at holde åbent og får ingen hjælp hvis de lukker.

Under sidste nedlukning af landet fik vi bekræftet, at dem som betaler skat er berettiget til hjælpepakker (hurra for det). Men det er ikke tilfældet lige pt. Hverken vi, massører, frisører, håndlæsere eller andre i nærkontakt får støtte, hvis vi lukker, da formålet med restriktionerne indtil videre netop er at holde erhvervslivet kørende. Derfor har du nok ret i, at GP'erne næppe lukker ned. 

Personligt lukker jeg ned igen det øjeblik, hvor der netop bliver tilbudt hjælpepakker til os som gør.  

Redigeret af Nannas Hjørne
Grammatik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Under sidste nedlukning af landet fik vi bekræftet, at dem som betaler skat er berettiget til hjælpepakker (hurra for det). Men det er ikke tilfældet lige pt. Hverken vi, massører, frisører, håndlæsere eller andre i nærkontakt får støtte, hvis vi lukker, da formålet med restriktionerne indtil videre netop er at holde erhvervslivet kørende. Derfor har du nok ret i, at GP'erne næppe lukker ned. 

Personligt lukker jeg ned igen det øjeblik, hvor der netop bliver tilbudt hjælpepakker til os som gør.  

Min samarbejdspartner fik hjælp da vi måtte lukke ned Så hjælp det kan man få ....& Ja vel og mærke hvis man betaler skat og har et godkendt regnskab at evt en revisor har godkendt 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

Min samarbejdspartner fik hjælp da vi måtte lukke ned Så hjælp det kan man få ....& Ja vel og mærke hvis man betaler skat og har et godkendt regnskab at evt en revisor har godkendt 

Det var også lige præcis hvad jeg skrev :) men nu hvor der ikke er nedlukning kan I vel ikke få hjælp hvis I lukker? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hygge

Det er sjovt at læse alle de mænd der siger de ikke er bange for at blive ramt af corona , mænd tror de er så stærke det er jo nok derfor at 9 ud af 10 dødsfald af covid er mænd fra 40 år og op 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...