Hop til indhold
DKC

Kim larsen 75 år

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Har  skrålet med  så stemmen  var  ikke  eksisterede  dagen  efter 

Gode  minder  helt  bestemt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det må være da min søsters veninde lagde en hånd på mit lår under filmen "midt om natten" i biografen ,gik meget højt op og nussede en vis del, for derefter at hive mig med hjem i seng...  en god konfirmand gave.. nok den bedste af dem alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 40 minutter siden:

det må være da min søsters veninde lagde en hånd på mit lår under filmen "midt om natten" i biografen ,gik meget højt op og nussede en vis del, for derefter at hive mig med hjem i seng...  en god konfirmand gave.. nok den bedste af dem alle. :)

Har du fået hjælp til behandling af din ptsd efter sådan en krænkelse oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

At opleve Midt om natten optagelserne i sydhavnen som 4 årige og en koncert i Assens som teenager ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe
DoctorLove skrev, for 2 timer siden:

 

Enig, Kim var intet mindre end genial.

Soundtracket til min barndom og efterfølgende min ungdom. Man husker både sin første øl, sin første smøg og sin første pige, når man hører hans musik

Del dette indlæg


Link til indlæg
LongJohn skrev, for 3 timer siden:

Har du fået hjælp til behandling af din ptsd efter sådan en krænkelse oplevelse?

nej det fandtes vist ikke dengang.. :?:.men hun var vist grunden til jeg er til ældre kvinder..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som født i først halvfjerdserne , vil jeg siger at jeg er vokset op med Gasolin og senere k.larsen alene , men det største i mit liv med denne firnulige mand er at jeg som voksen har delt mange bajer sammen med ham, hold kæft hvor er du savnet Hr Larsen.

 

fraekmand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sangene er heldigvis ikke gået i "Glemmebogen", lever videre - også på tværs af generationer. Savner koncerterne, har mange gode minder her. 

Genså lidt at koncerten fra Skovdalen 2016 i går på TV2 , var selv tilstede og fik mine 5 sekunders "skærmtid" under introen til "Rabalderstræde" .

Hele koncerten kan genses her

 

Med en kølig Tuborg og en smøg skal resten ses ved lejlighed -  Æret være hans minde.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...