Hop til indhold

Kim larsen 75 år

Featured Replies

Skrevet

Hold nu op jeg har sexet, drukket, danset og flirtet meget til hans sange...sf 

Hvad er dine frække minder??

Skrevet

Har  skrålet med  så stemmen  var  ikke  eksisterede  dagen  efter 

Gode  minder  helt  bestemt 

Skrevet

det må være da min søsters veninde lagde en hånd på mit lår under filmen "midt om natten" i biografen ,gik meget højt op og nussede en vis del, for derefter at hive mig med hjem i seng...  en god konfirmand gave.. nok den bedste af dem alle. :)

Skrevet
tilmodenQ skrev, for 40 minutter siden:

det må være da min søsters veninde lagde en hånd på mit lår under filmen "midt om natten" i biografen ,gik meget højt op og nussede en vis del, for derefter at hive mig med hjem i seng...  en god konfirmand gave.. nok den bedste af dem alle. :)

Har du fået hjælp til behandling af din ptsd efter sådan en krænkelse oplevelse?

Skrevet

At opleve Midt om natten optagelserne i sydhavnen som 4 årige og en koncert i Assens som teenager ! 

Skrevet
DoctorLove skrev, for 2 timer siden:

Enig, Kim var intet mindre end genial.

Soundtracket til min barndom og efterfølgende min ungdom. Man husker både sin første øl, sin første smøg og sin første pige, når man hører hans musik

Skrevet
LongJohn skrev, for 3 timer siden:

Har du fået hjælp til behandling af din ptsd efter sådan en krænkelse oplevelse?

nej det fandtes vist ikke dengang.. :?:.men hun var vist grunden til jeg er til ældre kvinder..;)

Skrevet

Som født i først halvfjerdserne , vil jeg siger at jeg er vokset op med Gasolin og senere k.larsen alene , men det største i mit liv med denne firnulige mand er at jeg som voksen har delt mange bajer sammen med ham, hold kæft hvor er du savnet Hr Larsen.

fraekmand 

Skrevet

Sangene er heldigvis ikke gået i "Glemmebogen", lever videre - også på tværs af generationer. Savner koncerterne, har mange gode minder her. 

Genså lidt at koncerten fra Skovdalen 2016 i går på TV2 , var selv tilstede og fik mine 5 sekunders "skærmtid" under introen til "Rabalderstræde" .

Hele koncerten kan genses her

Med en kølig Tuborg og en smøg skal resten ses ved lejlighed -  Æret være hans minde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.