hppv 15 Skrevet 23. Oktober, 2020 TROR GINA ER TILBAGE, MEN ALTSÅ HELT UMULIGT AT FÅ AFTALE hun undskylder hun bliver væk, blev forhindret i at svare, kors hun er vist fast utilregnelig nogen som har erfaringer med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 23. Oktober, 2020 Tror du har ret, det ligner Gina, du mener Lolitaforever? https://sugardaters.com/da/profile/OLWB_pDpoq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ss22 Skrevet 25. Oktober, 2020 Er gina seriøst tilbage? har skrevet med Hende på insta og der siger hun at hun ikke er sb længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 25. Oktober, 2020 måske er det ikke hendes fotoene findes på fb og insta men hun skrev 2500 og ingen anal, jeg skrev ok , og foreslog så 2000 og hun skrev jeg var ulækker at foreslå 2000 for ubeskyttet anal ?? what hun skrev ikke om gummi, jeg sagde nej til anal det er nok noget jeg ikke vil prøve det hun er på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 26. Oktober, 2020 hppv skrev, for 16 timer siden: måske er det ikke hendes fotoene findes på fb og insta men hun skrev 2500 og ingen anal, jeg skrev ok , og foreslog så 2000 og hun skrev jeg var ulækker at foreslå 2000 for ubeskyttet anal ?? what hun skrev ikke om gummi, jeg sagde nej til anal det er nok noget jeg ikke vil prøve det hun er på Det virker heller ikke til at du selv har det for godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg