Hanshj 245 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hej Jeg kom til at tænke over det i forbindelse med en tråd om et helt andet emne. Hvor mange af jer oplever en at et besøg hos en glædespige er ren terapi og godt for sjælen. Det kan også være en af jer piger som får et udbytte eller en effekt af at arbejde i branchen. For mig handler et besøg hos en sød glædespige meget mere end blot at få afløb for at være liderlig. Det er en form for selvforkælelse i en hektisk hverdag. Det kan både være en almindelig hyggestund eller en tantramassage. Jeg kan mærke at behovet for et besøg bliver større når der er ting som presser sig på i privaten eller på jobbet. Det er ligesom et fræk besøg giver en en mental pause. Når man er på vej hen til seancen giver det dejlige sommerfugle i maven og efter besøget synes jeg at jeg har en helt anden ro. Det bliver også nemmere jo mere erfaring man får. På de første besøg var jeg meget præget af stor nervøsitet - men i dag er det blot reduceret til sommerfugle i maven og spændt på hvad der skal ske. Desuden synes jeg også det er dejligt at besøge den samme pige igen. Da det gør det muligt at opbygge en større tillid. Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Oktober, 2020 Ser det klart som et frirum for mig hvor jeg både bliver afladet for det negative og fyldt på med god energi. Giver mig en god fornemmelse og ro i kroppen. Det er for mig en slags parallel verden, hvor der kan leges og nydes. Hverdagen med krav og forpligtigelser stilles på standby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hanshj skrev, for 28 minutter siden: Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? 100% enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hanshj skrev, for 36 minutter siden: Hallo Ich bin im Zusammenhang mit einem Thread zu einem ganz anderen Thema darüber nachgedacht. Wie viele von Ihnen erleben, dass ein Besuch bei einer Magd der Freude reine Therapie und gut für die Seele ist. Es könnte auch eines von euch Mädchen sein, das einen Nutzen oder eine Wirkung aus der Arbeit in der Branche zieht. Für mich ist ein Besuch bei einem süßen Mädchen der Freude viel mehr als nur ausgelaugt zu werden, um geil zu sein. Es ist eine Form der Nachsicht in einem hektischen Alltag. Es kann sowohl eine normale Kuschel- als auch eine Tantramassage sein. Ich kann fühlen, dass die Notwendigkeit eines Besuchs größer wird, wenn es Dinge gibt, die privat oder bei der Arbeit drängen. Es ist wie ein ungezogener Besuch, der einem eine mentale Pause gibt. Wenn man auf dem Weg zur Sitzung ist, gibt es schöne Schmetterlinge im Magen und nach dem Besuch denke ich, dass ich eine ganz andere Ruhe habe. Je mehr Erfahrung Sie sammeln, desto einfacher wird es. Bei den ersten Besuchen war ich sehr nervös - aber heute ist es nur noch Schmetterlinge im Magen und aufgeregt darüber, was passieren wird. Außerdem finde ich es auch schön, dasselbe Mädchen wieder zu besuchen. Da es möglich ist, mehr Vertrauen aufzubauen. Können Sie in Anerkennung der therapeutischen Wirkung nicken? Balm for the soul, dear Hanshj ... pleasure and relaxation at the same time. Completely free and detached from everyday life, in deep joy a few unforgettable moments ... a few moments that you share and enjoy with a person ... It is best to meet the same person more often and build trust to take further steps ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hanshj skrev, for 39 minutter siden: Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? 100% enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hanshj skrev, 1 time siden: Jeg kan mærke at behovet for et besøg bliver større når der er ting som presser sig på i privaten eller på jobbet. Det er ligesom et fræk besøg giver en en mental pause. Når man er på vej hen til seancen giver det dejlige sommerfugle i maven og efter besøget synes jeg at jeg har en helt anden ro. Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? Kan fuldstændig genkende hvad du skriver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 22. Oktober, 2020 Hanshj skrev, 1 time siden: Hej Jeg kom til at tænke over det i forbindelse med en tråd om et helt andet emne. Hvor mange af jer oplever en at et besøg hos en glædespige er ren terapi og godt for sjælen. Det kan også være en af jer piger som får et udbytte eller en effekt af at arbejde i branchen. For mig handler et besøg hos en sød glædespige meget mere end blot at få afløb for at være liderlig. Det er en form for selvforkælelse i en hektisk hverdag. Det kan både være en almindelig hyggestund eller en tantramassage. Jeg kan mærke at behovet for et besøg bliver større når der er ting som presser sig på i privaten eller på jobbet. Det er ligesom et fræk besøg giver en en mental pause. Når man er på vej hen til seancen giver det dejlige sommerfugle i maven og efter besøget synes jeg at jeg har en helt anden ro. Det bliver også nemmere jo mere erfaring man får. På de første besøg var jeg meget præget af stor nervøsitet - men i dag er det blot reduceret til sommerfugle i maven og spændt på hvad der skal ske. Desuden synes jeg også det er dejligt at besøge den samme pige igen. Da det gør det muligt at opbygge en større tillid. Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? Ja jeg vil give dig ret. Ved de gode kunder, følte jeg mig ekstrem glad efter de havde været der og sov bedre om natten. Plus nogen gange kan man føle sig lidt ensom også er det dejligt med en lækker mand som der vil kærtegne,kysse og kæle med dig. Det jeg elskede mest var nærheden når sexdelen var færdig. Det tidspunkt hvor man ligger og holder om hinanden og snakker og kysser. Som om man er de eneste 2 personer i verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 23. Oktober, 2020 Hvor er det dejligt at læse, at det vi sexarbejdere gør giver mere mening end "bare frem og tilbage" Det bekræfter mig i det indtryk jeg har fået fra mine gæster, at de kommer for mere end sex. Også fx nærhed, nærvær, at blive holdt om, at blive set og hørt, at blive mødt som den man er uden fordømmelse. Og min egen oplevelse, at jeg ikke bare er i branchen for at tilfredsstille økonomiske og fysiske behov, men også fordi jeg her kan give og modtage omsorg. Der er så mange facetter i det: det at lære andre mennesker at kende som man måske aldrig ville have mødt ellers. Opdage sig selv på nye måder i samspil med andre. Have interessante samtaler om alverdens ting. Opleve at ømhed og intimitet kan opstå uden for det gængse parforhold... Der er meget jeg holder af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 23. Oktober, 2020 Det er bare sådan en fin måde at se det på. Jeg håber mine gæster også oplever det på dén måde. Ikke alle mennesker forstår hverken hvorfor man har valgt at være glædespige - eller hvorfor mænd besøger en glædespige. Helt ærligt - Sex er rart og afstressende og det er så fedt at være med til at give en anden en god oplevelse. For mit eget vedkommende, nyder jeg det og kobler helt fra når jeg er på vagt. Føler jeg bliver ladet op og føler velvære. Tak for emnet. Et dejligt indspark God dag til alle jer skønne mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 23. Oktober, 2020 AmandaCassiopeia skrev, for 16 minutter siden: Hvor er det dejligt at læse, at det vi sexarbejdere gør giver mere mening end "bare frem og tilbage" Det giver så meget mere mening, end blot "frem og tilbage" - selvfølgelig er der også nogen, som blot har et frem-og-tilbage-behov, men for mig personligt, er det oceaner mere end det! Så et oprigtigt og hjerteligt tak herfra! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 97 Skrevet 23. Oktober, 2020 AmandaCassiopeia skrev, for 44 minutter siden: Hvor er det dejligt at læse, at det vi sexarbejdere gør giver mere mening end "bare frem og tilbage" Og hvor er det dejligt at læse at der er nogen af jer GP'ere det har det sådan, det beskæftiger hvad jeg altid har troet og fornemmet nogen gange. Og det er bare skønt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 23. Oktober, 2020 MickeyM skrev, for 5 timer siden: Det giver så meget mere mening, end blot "frem og tilbage" - selvfølgelig er der også nogen, som blot har et frem-og-tilbage-behov, men for mig personligt, er det oceaner mere end det! Så et oprigtigt og hjerteligt tak herfra! Min egen oplevelse er at jo mere moden (ældre) man bliver jo mere er det andet end et frem og tilbage behov som skal dækkes. selvom en forløsende Quicky også kan dække et her og NU behov 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 97 Skrevet 24. Oktober, 2020 sn57 skrev, for 20 timer siden: Min egen oplevelse er at jo mere moden (ældre) man bliver jo mere er det andet end et frem og tilbage behov som skal dækkes. selvom en forløsende Quicky også kan dække et her og NU behov Det er så sandt så sandt, Quickys skal til ind i mellem, men gud hvor er det da bare skønt når man er så heldig at finde en hvor man føler der er gensidig glæde ved at det ikke bare skal overståes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 266 Skrevet 25. Oktober, 2020 Hanshj skrev, den 22.10.2020 at 22:46: Hej Jeg kom til at tænke over det i forbindelse med en tråd om et helt andet emne. Hvor mange af jer oplever en at et besøg hos en glædespige er ren terapi og godt for sjælen. Det kan også være en af jer piger som får et udbytte eller en effekt af at arbejde i branchen. For mig handler et besøg hos en sød glædespige meget mere end blot at få afløb for at være liderlig. Det er en form for selvforkælelse i en hektisk hverdag. Det kan både være en almindelig hyggestund eller en tantramassage. Jeg kan mærke at behovet for et besøg bliver større når der er ting som presser sig på i privaten eller på jobbet. Det er ligesom et fræk besøg giver en en mental pause. Når man er på vej hen til seancen giver det dejlige sommerfugle i maven og efter besøget synes jeg at jeg har en helt anden ro. Det bliver også nemmere jo mere erfaring man får. På de første besøg var jeg meget præget af stor nervøsitet - men i dag er det blot reduceret til sommerfugle i maven og spændt på hvad der skal ske. Desuden synes jeg også det er dejligt at besøge den samme pige igen. Da det gør det muligt at opbygge en større tillid. Kan I nikke genkendende til den terapeutisk virkning? Det kan nærmest ikke skrives bedre. Mit sidste besøg hos en glædespige var det mest fantastiske besøg, her indgik hverken sex eller tantra, men det satte bare en hel masse ting igang, som jeg aldrig havde forestillet mig, og jeg håber at jeg snart kan besøge pigen igen, selvom hun bor et stykke fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Oktober, 2020 100 % Jeg har ro i sjæl og sind i dage efterfølgende, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg