Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, jeg er ikke så stærk i at sidde og finde de der profiler..men hvis der er en der vil dele nogle fede links enten her eller på pm vil jeg modtage det med kyshånd ! :)..sidder lige og forsøger mig på snap, så links dertil ville være helt perfekt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det er lykkedes mig at finde nogle, der ikke vil have en uhyr forudbetaling. Held og lykke.

Taktak, og jo jeg har fundet en på snap, men som du er inde på vil hun have halvdelen på forhånd, aldrig i livet om jeg kunne finde på det :D
argumentet er at hun skal have dækket udgifterne til transport og jeg svarede hende at jeg sagtens kan hente hende i min bil, men det passede åbenbart ikke damen ?...fake tænker jeg, men jeg fik dog både en fin lille film og en stribe lækre billeder af en ung smuk model ganske gratis...arbejder videre på sagen og lover at opdatere hvis jeg render ind i noget brugbart.
 
Lige et smart lille tip jeg har fundet på, altså på sugardating siderne skal man jo betale og jeg er meget nærig med sådan noget der, men man kan jo oprette sig gratis og så sender de mails og forsøger at lokke en til at betale, på de mails kan man se brugernavnene på pigerne og ofte har de samme brugernavn på snap som jo er ganske gratis, det er da pisse smart ! :)
Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...