Hop til indhold

Jessica massage Valby

Featured Replies

Skrevet

Jessica er tilbage , hun har været nogle gange i det røde hus i Rødovre . Jessica er gude smuk virkelig sød og har den dejligste brune krop . Hun er ikke helt så høj som det ser ud til på nogle af billederne . Dejlig massage og virkelig go sex . Modtog mig i stiletter og meget stram kjole . Wow super sexet . Lille værelse i en kælder må være eneste minus . Så ingen sex andre steder end i sengen haha . Hun bliver ikke så længe så tag til Valby og få varmen . Ps. Ligesom de andre fra Brasilien er det engelske ikke helt godt . Drop snakken og gør det du helst vil . De kan sgu noget de der smukke kvinder fra Brasillien .

Redigeret af Dengladekriger12
Billede fjernet

Skrevet

Var der igen syntes at jeg manglede en stilling . Der mangler lidt spejle på den væg , haha de var så der heller ikke anden gang . Men den numse og hendes lyde . Var altså det hele værd igen . Ikke anal forresten 

Skrevet

Jeg har været forbi i dag. Uden tvivl et pragteksemplar af en flot kvinde - men havde dog højere forventninger til seancen. 

Ungasiat 

Skrevet
En erfaren nybegynder skrev, for 6 timer siden:

Ligger stedet privat/diskret? Er det kælder på villavej eller i en boligblok på større vej?

Nej, det ligger ikke videre diskret - og ud til en større vej.

Skrevet

Så hendes pris for massage delen, indeholder den også sex delen, eller kommer den oven i prisen ( blot så der ikke opstår misforståelser)

Skrevet

Hun hun de der hvide- tan lines?

Syntes det er mega frækt 

Skrevet

Er der hun på billederne...? :x

CphGuy skrev, for 3 timer siden:

Hun hun de der hvide- tan lines?

Syntes det er mega frækt 

Skrevet
Ungasiat skrev, den 25.10.2020 at 20:22:

Jeg har været forbi i dag. Uden tvivl et pragteksemplar af en flot kvinde - men havde dog højere forventninger til seancen. 

Ungasiat 

Har hun de tydelig hvide tanlines fra bikini som på billederne? 

Syntes det ser frækt ud ;))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.