Hop til indhold
Guest SchnitzelGebitzel

⚠️NYHED AARHUS C☀️⚡️VARM RUSSISK BLONDE bløde patter ✴️COCKTAIL TILBUD: 30min 1000kr INKLUSIV (analsex- megafransk- tungekys- 69- sex- massage)⛔️SHORT TIME

Recommended Posts

Guest SchnitzelGebitzel

Ved nogen noget om hende her? Genkender billederne, forsøgte at få en aftale med hende sidste år ved ca. samme tid...Da jeg ringede og spurgte til om det var hende på billederne lod hun som om hun ikke forstod hvad jeg talte om....hun kommer åbenbart rundt i Jylland (om det så er hende på billederne eller ej...)

https://www.annoncelight.dk/showad/305312

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i Kolding, dvs jeg gik igen, det er absolut ikke hende på billederne, du møder en noget ældre og kraftigere kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen fake og snyd. Består det her land da snart ikke af andet en fakere og scammere og folk, der vil snyde hinanden. Sugardaters er blevet shit, annoncelight er der mange snydere. Vi burde boykotte disse kvinder, der ikke har bare noget der ligner dem. Ikke kun billedemæssigt, men også det de lover, de tilbyder af ydelser, som de så pludselig ikke gør eller skal have en større ekstra pris for. Gør sig for det meste kun gældende for udenlandske kvinder, ikke de danske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden:

Ved nogen noget om hende her? Genkender billederne, forsøgte at få en aftale med hende sidste år ved ca. samme tid...Da jeg ringede og spurgte til om det var hende på billederne lod hun som om hun ikke forstod hvad jeg talte om....hun kommer åbenbart rundt i Jylland (om det så er hende på billederne eller ej...)

https://www.annoncelight.dk/showad/305312

Du begår 2 kæmpestore fejl.

1. Komplet umulig overdimensioneret overskrift. Havde du fulgt retningslinjerne, som står i højre side under efterlysninger, skulle der have stået : Maja Aarhus

2. Efterlysninger skal ikke lægge i anmeldelser. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, for 7 timer siden:

Igen fake og snyd. Består det her land da snart ikke af andet en fakere og scammere og folk, der vil snyde hinanden. Sugardaters er blevet shit, annoncelight er der mange snydere. Vi burde boykotte disse kvinder, der ikke har bare noget der ligner dem. Ikke kun billedemæssigt, men også det de lover, de tilbyder af ydelser, som de så pludselig ikke gør eller skal have en større ekstra pris for. Gør sig for det meste kun gældende for udenlandske kvinder, ikke de danske. 

tja kan igen kun sige køb dansk.... og betal lidt mere.... I ved kvalitet istedet for kvantitet og dårlig eller misvisende varedeklartion... men sådan er det med mange udenlandske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sædvanlige historie.

Det ser jo lidt for godt ud til at være sandt, så der nok noget galt.

Overvejede det trods alt, men pga. håbløs kommunikation opgav jeg.

Fraset Kbh. er det vist umuligt at finde lækre indlevende udenlandske piger.

Kolding er en udørk, suk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...