Hop til indhold
jensemanden

Rollespil - Ny LIV i vores håndboldklub ...

Recommended Posts

Det har været en mærkelig tid. Coronaen har lidt lagt en dæmper på mine små frække rollespil. Oppe i hovedet tumler de rundt, men har haft svært ved at få dem udlevet. For et par uger siden måtte en af dem afprøves. Jeg skulle i anden forbindelse til Sydsjælland, så jeg ringede om morgenen til den skønne LIV, og forhørte, hvad hun ville sige til at lege med i følgende leg..

I rigtig mange år er vi nogle gutter, der har holdt sammen og spillet noget håndbold. Vi er ikke gode, men vi har det sjovt - faktisk er den eneste pokal vi nogensinde har vundet, en sølvpokal der blev givet til os for stævnets mest underholdende kampe, dvs 3 kampe og så i bad med en målscore på 11 - 87. Pokalen er holdets stolthed, og den spiller en central rolle når vores træning er afsluttet. Pokalen bliver højtidlig taget ud af skabet efter endt træning, og hver spiller lægger en seddel ned i pokalen med deres kones navn. På skift trækker hver spiller nu en seddel med et navn. Hvad ingen ved uden for håndboldklubbens spillere og deres koner, er at spilleren nu tager på besøg hos den kvinde hvis navn står på den udtrukne seddel. Konerne ligger nu derhjemme på sengen med bind for øjnene, og ved ikke hvem der kommer denne onsdag. Efter alle disse år, hvor denne lille leg er foregået, har de udviklet deres sanser. Er det ru hænder der kærtegner dem ? Hvem bruger hvilken parfume ? Hvem flår sit tøj af, og hvem lægger det sirligt sammen ? Ind i mellem prøver mændene at snyde dem ved at bytte deodoranten. For et par år siden mistede vores målmand Muggi (han var opkaldt efter en landsholdsmålmand Mogens "Muggi" Jeppesen p.gr.a overskægget, og bestemt ikke målmandsevnerne) sin kone til kræften. Som de gode kammerater de var, indgik Muggi selvfølgelig også i lodtrækningen, hvilket betød at der var en blank seddel til en spiller. De var selvfølgelig u-tur at trække den, og så måtte sidde i bilen, og vente på en holdkammerat der veltilfreds gik ud af ens hjem, efter han havde ordnet ens kone. Aftalen mellem holdkammeraterne var ligeledes, at der blev lagt en større pengeseddel på natbordet når man gik. Egentlig var det bare bytte bytte købmænd, men alle fandt, at det var sjovere at aflevere konens lommepenge/husholdningspenge på denne måde - man fik ligesom lidt for pengene syntes man. Nu ville det således, at da man startede op efter sommerpausen, kunne Muggi med stolthed fortælle, at han havde fundet en kæreste, og han kunne nu lægge en lap papir med et navn på i pokalen. Alle var spændte, hvem ville trække det nye navn ?

Edderspændt, og med bankende hjerte, går jeg op mod døren til Muggis kæreste LIV. Det var mig der havde trukket seddelen med hendes navn. Hvad venter der mig ?

Bestemt  ikke nogen hel tilfældighed at jeg valgte Liv til denne lille leg. Jeg har prøvet Liv som både sygeplejerske og sekretær. Hvergang har hun været utrolig indlevende i mine små lege. Hendes sted i det sydsjællandske er ikke noget slot, men den aller-allerhyggeligste hule. Efter obligatorisk bad lå hun parat nøgen, og med dobbelt bind for øjnene. Jeg lod mine barkede næver gå på opdagelse på hendes krop.... En times tant og fjas startede ...

Min allerstørste anbefaling af LIV, hvis du måtte have en eller anden fantasi.

http://Superdejlige (danske) Liv helt privat

Redigeret af jensemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jensemanden, Tusind tak for de søde ord, det var som altid en fornøjelse at lege med dig. Jeg holder af ord og finurlige fantasier, og der er vi to et sandt match ;) Jeg ser frem til at lege med dig en anden gang :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det kære Liv - fornøjelsen var helt på min side. Jeg har fået et par forespørgsler om optagelse i vor håndboldklub. Egentlig er det en lukket klub, men send gerne et nyere og vellignende foto af jeres kone til mig, så skal jeg forelægge det for mine holdkammerater ......

Redigeret af jensemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...