Hop til indhold
Guest Melody

Hvad vil du helst? Leg

Recommended Posts

Guest Melody

Lad os lege en lille leg.

Legen foregår sådan her:

Hvad vil du helst? Så kommer du op med en situation og 3 valgmuligheder og begrunde dit svar.

Den første der kommentere skal svare hvad personen helst vil og derefter lave en ny situation, og give 3 valgmuligheder og en ny skal kommentere.

Man må ikke kommentere på sit eget spørgsmål.

Jeg starter.

Du har taget din kommende kæreste med til en hytte i en skov, til en romantisk getaway.

Hytten og skoven er in the middle of nowhere. Det er jeres første tur ud og i ved at det vil være jeres første gang i har sex sammen. Hytten skulle i følge annoncen være fantastisk med pejs og en dobble seng.

Men da i ankommer til stedet, er det en faldefærdig hytte. Pejsen er for farlig til at tænde op i. Du har glemt at tanke bilen op og den er løbet tør og der er ingen dækning i området. Og det er alleredet blevet mørkt udenfor.

Hvad vil du gøre?

A) tage en kommende kæreste i hånden og prøve at finde en by, hvor i kan overnatte?

B ) sig fuck det og gå ind i hytten og prøve at få det bedste ud af situationen

C) bestemme jer for at sove udenfor under stjernerne og håbe at det ikke regner?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville træde i karakter, og få skabt nogle rammer for en hyggelig aften og nat.   Det ville aldrig være sket i virkeligheden, det lyder som om, at manden har været lidt for sløset i sin planlægning.   Af de tre muligheden ville jeg så tage afsæt i B

Scenarie

Du og din kæreste er blevet sure på hinanden, over noget tåbeligt.  I har forsøgt at tale om det, men det virker ikke rigtigt.  Hvad gør du

1)  Ringer til hendes arbejdsplads, taler med chefen, som er med på at du næste dag, kan hente hende når der er frokost (overraske hende). Du har bestilt bord på en nærliggende restaurant

2)  Du tager en buket blomster med hjem fra arbejde,  beder hende om, at slappe af i sofaen imedens du laver mad

3)  Du tager initiativ til at i skal have en konstruktiv snak.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
TheVoice skrev, for 43 minutter siden:

Jeg ville træde i karakter, og få skabt nogle rammer for en hyggelig aften og nat.   Det ville aldrig være sket i virkeligheden, det lyder som om, at manden har været lidt for sløset i sin planlægning.   Af de tre muligheden ville jeg så tage afsæt i B

Scenarie

Du og din kæreste er blevet sure på hinanden, over noget tåbeligt.  I har forsøgt at tale om det, men det virker ikke rigtigt.  Hvad gør du

1)  Ringer til hendes arbejdsplads, taler med chefen, som er med på at du næste dag, kan hente hende når der er frokost (overraske hende). Du har bestilt bord på en nærliggende restaurant

2)  Du tager en buket blomster med hjem fra arbejde,  beder hende om, at slappe af i sofaen imedens du laver mad

3)  Du tager initiativ til at i skal have en konstruktiv snak.

Helt klart 1) det lyder som det mest uventet og romantiske at gøre:)

 

Situation.

Dig og en anden som du hader   er fanget på en øde ø. I skal ikke regne med at få hjælp foreløbigt.

I har fundet ud af at på den ene side af øen er der kaniballer, på den anden side af øen er der dræber slanger og edderkopper.  Men på begge sider er der masser af mad og frisk vand.

Hvor i står er der en strand men ingen mad.

Hvad vil du gøre?

A) gå sammen til siderne og skynde jer at finde mad og løbe tilbage?

B ) dele jer op og gå til hver sin side for at finde mad.

C) byt den anden person med kaniballerne og få mad i retur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Melody skrev, for 11 timer siden:

Helt klart 1) det lyder som det mest uventet og romantiske at gøre:)

 

Situation.

Dig og en anden som du hader   er fanget på en øde ø. I skal ikke regne med at få hjælp foreløbigt.

I har fundet ud af at på den ene side af øen er der kaniballer, på den anden side af øen er der dræber slanger og edderkopper.  Men på begge sider er der masser af mad og frisk vand.

Hvor i står er der en strand men ingen mad.

Hvad vil du gøre?

A) gå sammen til siderne og skynde jer at finde mad og løbe tilbage?

B ) dele jer op og gå til hver sin side for at finde mad.

C) byt den anden person med kaniballerne og få mad i retur

 

Helt klart C

Der er ren win win, alle levende får mad, og ingen går sultne i seng, og jeg er fri for min irriterende partner

Du og din kæreste skal på ferie, hun vil til Grønland, og du vil Thailand, hvad vil du gøre?

A ) Bøje dig og tag med til Grønland

B ) Køber en billet til Grønland til hende og tager selv til Thailand  

C ) Tager diskussionen og går på kompromis at tager sammen til Rhodos 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

Helt klart C

Der er ren win win, alle levende får mad, og ingen går sultne i seng, og jeg er fri for min irriterende partner

Du og din kæreste skal på ferie, hun vil til Grønland, og du vil Thailand, hvad vil du gøre?

A ) Bøje dig og tag med til Grønland

B ) Køber en billet til Grønland til hende og tager selv til Thailand  

C ) Tager diskussionen og går på kompromis at tager sammen til Rhodos 

Den er svær, men vælger c, da det er min kæreste der er med. Rhodos lyder som et dejlig sted.

 

Dig og din kæreste planlægger at fejre valentines day. Din kæreste siger at du skal overraske hende/ham og planlægge det hele alene. 

Du har 3 muligheder 

A) en tur i bio og spise på en romantisk restaurant

B ) en romantisk skovtur

C) invitere hende/ham på en romantisk rejse for 2.

Hvad vælger du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

C! "romantisk" og "rejse" kan jo betyde mange ting og da skovtur i februar lyder for koldt og bio-restauranter sikkert er fyldt til randen med andre Valentin-sultne par på jagt efter romantik, må rejsen være skattejagt lavet i hjemmet bestående af lige så mange kuverter/ledetråde, som der er bogstaver i hendes navn (Ibi (Støvring) var ikke dum at være kæreste med). I den sidste er ledetråden en tur på naboens tag-terasse, hvor en lille anretning står klar og er sidste hint: rejsen til hendes første udenlandsophold og arbejde, Skotland. 

Du har lyst til at gå hen til hende/ham den charmerende på apoteket og sige, at hun/han er smuk, men frygter det vil blive opfattet forkert, skidt og som utilstedeligt. Hvad gør du?

A/ Indser du ikke har modet og trøster dig med, at det ikke er så vigtigt og dropper det
B/ Laver Bungee-jump taktik og tager en dag bare de sidste skridt og går derhen, derind og åbner munden....
C/ Sender en buket og æske med et kort

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Naturligebrysterfan skrev, for 5 timer siden:

C! "romantisk" og "rejse" kan jo betyde mange ting og da skovtur i februar lyder for koldt og bio-restauranter sikkert er fyldt til randen med andre Valentin-sultne par på jagt efter romantik, må rejsen være skattejagt lavet i hjemmet bestående af lige så mange kuverter/ledetråde, som der er bogstaver i hendes navn (Ibi (Støvring) var ikke dum at være kæreste med). I den sidste er ledetråden en tur på naboens tag-terasse, hvor en lille anretning står klar og er sidste hint: rejsen til hendes første udenlandsophold og arbejde, Skotland. 

Du har lyst til at gå hen til hende/ham den charmerende på apoteket og sige, at hun/han er smuk, men frygter det vil blive opfattet forkert, skidt og som utilstedeligt. Hvad gør du?

A/ Indser du ikke har modet og trøster dig med, at det ikke er så vigtigt og dropper det
B/ Laver Bungee-jump taktik og tager en dag bare de sidste skridt og går derhen, derind og åbner munden....
C/ Sender en buket og æske med et kort

Den er svær for mig vil det tætteste være  svar B.

Da jeg er en person, som taler lige ud af posen. Vil jeg bare gå op til ham og sige det. ... og højst sandsynlig løbe lige efter.

Situation

Det er en mørk og regnfuld aften. Du sidder alene i et hus ude på landet. Og ser en gyserfilm. Pludselig  begynder det at lyne og tordne. Lynet slår ned i huset,så huset mister alt strøm. Din mobil er på 15 % strøm.  Du tjekker sikringerne men alle er brændt ud. Du bliver nervøs. Lynet slå ned i huset igen og der går ild i huset. 

Hvad gør du?

A) bruger det sidste strøm på mobilen til at ringe til din nabo, så han kan hjælpe dig?

B ) løber ud af huset og prøver at finde ly et andet sted?

C) håber at regnen slukker ilden, og går i seng?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 7 timer siden:

B ) løber ud af huset og prøver at finde ly et andet sted?

Medmindre jeg inden gyserfilms-kigning har checket, at der er ildslukker eller andet slukningsmateriale nær, virker det fornuftigste at forlade huset (hvor stor ilden er vides ikke? :-)).
Løbende ud vil jeg vel ringe 112 og de halvanden kilometer til naboen i Daler, klarer jeg med syvmileskridt. 

Du er netop hoppet på bussen. Sætter dig og kort efter opdager du, hvordan en hærdebred, muskuløs, farligt udseende fyr overfuser, truer, tager fat i en kvinde, slår hende, spytter på hende, gramser på hende.

Hvad gør du?

A/ Farer op og løber hen og forsøger trods dine 174 spinkle cm at skubbe ham væk med risikoen for at få en skalle
B/ Råber på chaufføren, ringer 112, ser dig om efter andre, der kan hjælpe med at overmande fyren
C/ Føler dig ilde tilpas men kigger væk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Naturligebrysterfan skrev, for 8 timer siden:

Du er netop hoppet på bussen. Sætter dig og kort efter opdager du, hvordan en hærdebred, muskuløs, farligt udseende fyr overfuser, truer, tager fat i en kvinde, slår hende, spytter på hende, gramser på hende.

Hvad gør du?

A/ Farer op og løber hen og forsøger trods dine 174 spinkle cm at skubbe ham væk med risikoen for at få en skalle
B/ Råber på chaufføren, ringer 112, ser dig om efter andre, der kan hjælpe med at overmande fyren
C/ Føler dig ilde tilpas men kigger væk

Helt klart a. Jeg tænker ikke så langsigtet. Men vil gøre alt for at stoppe det. Og håber at hvis bare en gør noget vil andre følge trop. 

Situation.

Du sidder med dit barn i bilen og er forsinket til at aflevere barnet i børnehaven og du har et møde om 10 min.  Du holder for rødt og er meget stresset. Det bliver grønt og personen foran dig kører ikke. Du dytter men bilen forsætter stadig ikke. 

Hvad gør du?

A) tjekker om du kan kører udenom bilen?

B ) bliver ved med at dytte?

C) stiger ud af bilen for at se om der er noget galt?

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...