Hop til indhold

Ny gaby nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej Crossfire vol 2. Du spørger om stedet bruger falske billeder. 

Ja det gør de. Det skal retfærdigvis siges, at jeg kun har erfaring fra et besøg og selvsagt ikke ved, om det er sådan altid. 

Pigen jeg kom frem til var ikke engang en "look a like". Jeg vendte i døren og gik igen.

Redigeret af deralte

Skrevet
  • Author
deralte skrev, den 22/10/2020 at 06:00:

Hej Crossfire vol 2. Du spørger om stedet bruger falske billeder. 

Ja det gør de. Det skal retfærdigvis siges, at jeg kun har erfaring fra et besøg og selvsagt ikke ved, om det er sådan altid. 

Pigen jeg kom frem til var ikke engang en "look a like". Jeg vendte i døren og gik igen.

Har også på fornemmelsen af der er noget som ikke er rigtigt.. pigen er jo ret godt skåret, men hvis det så er pigen er det ikke sikkert oplevelsen er så god :|

• 1 month later...
Skrevet

Se min anmeldelse jeg lige har lavet

Skrevet
green skrev, for 3 timer siden:

Se min anmeldelse jeg lige har lavet

Er der ikke 2 piger der? Der står et andet navn i den tekst. 

Hvis nu det er hende som åbner døren, så ligner hun jo ikke den andens billeder. Der er et billed hvor der er 2 piger.

Skrevet
Notmee skrev, for 13 timer siden:

Er der ikke 2 piger der? Der står et andet navn i den tekst. 

Hvis nu det er hende som åbner døren, så ligner hun jo ikke den andens billeder. Der er et billed hvor der er 2 piger.

Der er kun en Gaby. De bruger den samme annoncelight konto til det sted og skifter pigerne hver uge vil jeg tro (de har betalt for en mere synlig konto). Så teksten er lidt Google translate eller noget. Og skifter nå de skiftet pigen. De har også et sted i Nordjylland hvor de gør det samme. 

Også der for jeg var lidt hmm fra starten 

Skrevet

Ja hende den anden Lea 21 år. Hun er i Løgstør. På aggersundvej 303. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.