Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Onkel Reje

vrøvl og vrangforstillinger, pas dine studier hvis du er i stand til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

5000 kr for en time for en “ukendis”, av min arm! Det er jo en absurd pris...

25000 for 24 timer, wow så sparer man faktisk 95000 ifht time taksten (24x5=120 ... 120-25=95)

De siger jo hvad der er sparet er tjent... dvs booker jeg hende i 2 uger sparer jeg over 1 million!!! 

 

 

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men hvis nogen skulle være interesseret kan jeg godt gøre det til halv pris :D og jeg lover at tage paryk på!

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fantastisk.  Smuk, intelligent og alle pengene værd.  

Hvis du behandler hende godt får du det hele tilbage med renter... 

Du skal kunne lide en pige med ben i næsen, og som har andet at byde på end sin krop (som i øvrigt er så velskåret at det ligner photoshop) . 

Jeg har ikke besøgt en pige for penge der har givet mig en bedre oplevelse. 

 

Kh C

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChrisAndMe skrev, for 1 time siden:

Hun er fantastisk.  Smuk, intelligent og alle pengene værd.  

Hvis du behandler hende godt får du det hele tilbage med renter... 

Du skal kunne lide en pige med ben i næsen, og som har andet at byde på end sin krop (som i øvrigt er så velskåret at det ligner photoshop) . 

Jeg har ikke besøgt en pige for penge der har givet mig en bedre oplevelse. 

 

Kh C

Nå, men det var da godt. Og meget troværdigt at du (kun) har skrevet 3 indlæg og alle en lovprisning af denne pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 5 minutter siden:

Nå, men det var da godt. Og meget troværdigt at du (kun) har skrevet 3 indlæg og alle en lovprisning af denne pige. 

Jeg har lige oprettet min profil I dag.  Det er korrekt.  Og det var fordi jeg havde lyst til at give hende min anbefaling.  Også korrekt.  Men det gør det vel ikke nødvendigvis utroværdig.  Eller? Hvad der er troværdig eller ej må være din egen bedømmelse.  Jeg står ved hvad jeg siger, og ved jeg har ret. 

Kh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de priser ville jeg være nød til at æde så mange af de blå at jeg ville kunne knalde hende flere timer i træk, hun ville ikke have tid til pauser med mindre de er selvbetalte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 minutter siden:

Med de priser ville jeg være nød til at æde så mange af de blå at jeg ville kunne knalde hende flere timer i træk, hun ville ikke have tid til pauser med mindre de er selvbetalte

Tror ikke hun er interesseret.  Hun har sikkert klienter der betaler kvarte og halve millioner om året for at se hende og bruger tid på at tage sig godt af hende. På Michelin restauranter og udenlandsture.  

Hvis dit eneste formål er at have din pik inde i en fisse, medicineret fordi du egentlig ikke gider.... så foreslår jeg et billigere alternativ. Der er masser af dem

Kh Chris

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChrisAndMe skrev, for 11 timer siden:

Tror ikke hun er interesseret.  Hun har sikkert klienter der betaler kvarte og halve millioner om året for at se hende og bruger tid på at tage sig godt af hende. På Michelin restauranter og udenlandsture.  

Hvis dit eneste formål er at have din pik inde i en fisse, medicineret fordi du egentlig ikke gider.... så foreslår jeg et billigere alternativ. Der er masser af dem

Kh Chris

 

 

Det er ikke mit eneste formål at få min pik ind i en fisse, men med de priser hun holder sig skal jeg godt nok have flere omgange hvis jeg en dag bliver så tosset at jeg vil betale så meget for et besøg.  Jeg behøver ikke medicinere min pik for at besøge en gp og tager heller ikke på besøg hvis jeg ikke gider, min pointe var at skulle jeg betale så mange penge for et besøg så ville jeg bare være sikker på at få noget for pengene, og jeg besøger ikke gp’er for at føre dybe samtaler. Ingen fisse er så mange penge værd ( synes jeg ) men hvad du er villig til at betale står dig jo frit for uanset om du så får fisse eller bare nyder hendes selskab.

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...