Hop til indhold

STIK IND, STIK UD...STIK A'

Featured Replies

Skrevet

Prøv at søg på ‘billig luder’

Skrevet

Jeg har for nogle år siden besøgt en med en annonce som minder MEGET om denne – overskriften, samt teksten.

Dengang var det nogle andre billeder og IKKE personen fra billederne jeg mødte på motellet i Støvring.

Jeg mødte en måske 50-60+ gammel sur kone som efter 5 minutters blow på en gnaven og aggressiv måde flere gange forlangte at jeg selv spillede mig færdig :o

Jeg blev så chokeret jeg bare tog tøj på og gik :shock:

tæven konen jeg mødte er helt sikkert en erfaren hustler som fra starten kunne spotte at jeg var en uerfaren og dum spejderdreng – derfor slap tæven luderen konen afsted med det :(

Jeg var ret ny ud i købesex og viste nok ikke bedre, min indbyggede “spejderdreng” forbød mig at forlange penge tilbage, og i øvrig være aggressiv :( i dag vil hun nok ikke slippe så let ;)

Jeg kan ikke med sikkerhed sige det er den samme person – men jeg vil ikke bruge tid overhovedet på den annonce – der er masser af andre troværdige og velrenommerede piger at vælge imellem.

Redigeret af mature man
tyrkfejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.