Hop til indhold
badboy30

STIK IND, STIK UD...STIK A'

Recommended Posts

Guest mature man

Jeg har for nogle år siden besøgt en med en annonce som minder MEGET om denne – overskriften, samt teksten.

Dengang var det nogle andre billeder og IKKE personen fra billederne jeg mødte på motellet i Støvring.

Jeg mødte en måske 50-60+ gammel sur kone som efter 5 minutters blow på en gnaven og aggressiv måde flere gange forlangte at jeg selv spillede mig færdig :o

Jeg blev så chokeret jeg bare tog tøj på og gik :shock:

tæven konen jeg mødte er helt sikkert en erfaren hustler som fra starten kunne spotte at jeg var en uerfaren og dum spejderdreng – derfor slap tæven luderen konen afsted med det :(

Jeg var ret ny ud i købesex og viste nok ikke bedre, min indbyggede “spejderdreng” forbød mig at forlange penge tilbage, og i øvrig være aggressiv :( i dag vil hun nok ikke slippe så let ;)

Jeg kan ikke med sikkerhed sige det er den samme person – men jeg vil ikke bruge tid overhovedet på den annonce – der er masser af andre troværdige og velrenommerede piger at vælge imellem.

Redigeret af mature man
tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...