Hop til indhold
Mr Thai

Rainbow Randers

Recommended Posts

Hej

jeg besøgte igår denne søde pige.

https://annoncelight.dk/showad/305003

der har længe været langt mellem snapsene blandt Thaipiger i Randers, men Rainbow er en af de sødeste og mest indlevende thaipiger jeg længe har mødt. Billederne er ægte, og hun er virkeligt en smuk pige. 
Hun er på samme sted som Sky, der er anmeldt herinde, men det er IKKE samme pige, for sky var også “hjemme”, under mit besøg...

jeg havde ønsket 45 min, og efter jeg havde  betalt, gik Rainbow ud for at gøre sig klar. Jeg havde været i bad inden jeg kom, så jeg afklædte mig, og lagde mig på sengen.

Der var på intet tidspunkt fokus på tiden, og de 45 min blev til en time, ihvertfald.... Bagefter flyttede jeg sengen retur til den oprindelige plads. vi havde været lidt vilde i den, så den var blevet flyttet til den anden ende af værelset :-D

jeg vil ikke skrive hvad vi lavede, men jeg kan sige at jeg fik så hatten passede. Sjældent har den gamle her kunne holde stamina så længe, hun er simpelthen så lækker.... 

Jeg gad godt have sådan en derhjemme :-)

tror jeg vil anmode om hendes hånd...

Redigeret af Mr Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tranporter skrev, 1 time siden:

Den petit Rainbow ser oz rigtig sød og rar ud :P

Ærgerligt med den lange afstand til Randers <_<

Hvis hun er, som hun var overfor mig, er det køreturen værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt regnbuen... Meget smuk, men ikke meget “guld for enden”...

Som trådstarter skriver er hun både en meget velskabt og sød pige. Man bliver mødt med kys og kram, og føler sig virkelig velkommen.

Efter et lille bad, fik jeg faktisk en rigtig fornuftig massage. God og hård som jeg godt kan li’ det - og en masse hyggesnak. Der var en rigtig god kemi.

MEN da vi skulle til det sjove, var den pludselig for stor til hende, så hun ville bare gerne give et blow med afslutning i munden - WTF!! Og så stor er jeg altså ikke. Fisseslik var hun heller ikke meget for. Så med en klat glidecreme og med stor forsigtighed fik jeg dog lov til at komme indenfor. Efter et par stillinger, hvor hun påstod at hun kom 2 gange, afslutning i munden. Alt i alt, en ret almindelig gang husmodersex, og ikke meget “vildskab” over den seance. Især ikke hvis man har været i nærkamp med Gib, Rose, Ten, Emma, Beer, Lisa etc. etc.

Sjovt så forskelligt vi oplever tingene - god weekend derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK69 skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg også besøgt regnbuen... Meget smuk, men ikke meget “guld for enden”...

Som trådstarter skriver er hun både en meget velskabt og sød pige. Man bliver mødt med kys og kram, og føler sig virkelig velkommen.

Efter et lille bad, fik jeg faktisk en rigtig fornuftig massage. God og hård som jeg godt kan li’ det - og en masse hyggesnak. Der var en rigtig god kemi.

MEN da vi skulle til det sjove, var den pludselig for stor til hende, så hun ville bare gerne give et blow med afslutning i munden - WTF!! Og så stor er jeg altså ikke. Fisseslik var hun heller ikke meget for. Så med en klat glidecreme og med stor forsigtighed fik jeg dog lov til at komme indenfor. Efter et par stillinger, hvor hun påstod at hun kom 2 gange, afslutning i munden. Alt i alt, en ret almindelig gang husmodersex, og ikke meget “vildskab” over den seance. Især ikke hvis man har været i nærkamp med Gib, Rose, Ten, Emma, Beer, Lisa etc. etc.

Sjovt så forskelligt vi oplever tingene - god weekend derude.

Det lyder som den generelle Randers standard. Tak for du tog en for holdet.

go anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK69 skrev, den 23.10.2020 at 06:39:

Så fik jeg også besøgt regnbuen... Meget smuk, men ikke meget “guld for enden”...

Som trådstarter skriver er hun både en meget velskabt og sød pige. Man bliver mødt med kys og kram, og føler sig virkelig velkommen.

Efter et lille bad, fik jeg faktisk en rigtig fornuftig massage. God og hård som jeg godt kan li’ det - og en masse hyggesnak. Der var en rigtig god kemi.

MEN da vi skulle til det sjove, var den pludselig for stor til hende, så hun ville bare gerne give et blow med afslutning i munden - WTF!! Og så stor er jeg altså ikke. Fisseslik var hun heller ikke meget for. Så med en klat glidecreme og med stor forsigtighed fik jeg dog lov til at komme indenfor. Efter et par stillinger, hvor hun påstod at hun kom 2 gange, afslutning i munden. Alt i alt, en ret almindelig gang husmodersex, og ikke meget “vildskab” over den seance. Især ikke hvis man har været i nærkamp med Gib, Rose, Ten, Emma, Beer, Lisa etc. etc.

Sjovt så forskelligt vi oplever tingene - god weekend derude.

Det lyder som to forskellige piger vi har mødt.. 

det kan være to ting, som gør forskellen..

enten er din pløk vitterligt meget større end min.. eller er jeg simpelthen en pænere mand end dig :-P

nej, det er gas.. tænker jeg var heldig på dagen, og du uheldig..

Redigeret af Mr Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 6 timer siden:

Og det var måske dig der tog min tid kl 14? :-)

HeHe... nej, hun var smuttet inden jeg fik taget mig sammen til at kontakte hende.. Jeg syntes hun sagde at hun var taget til København, og at jeg skulle komme og besøge hende der, men det var så Fyns land :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...