Hop til indhold
Gæst

Sønderborgvej 9 Kruså

Recommended Posts

Gæst

Var lige inde forbi til en hurtig hyrdetime med hende den korthårede der er på opslagene på annoncelight pt. 

https://annoncelight.dk/showad/221815

Rimelig vellignende billeder.  Super behagelig, sød og moden kvinde, som dog desværre kun snakker tysk og polsk. (men hendes superfransk var fantastisk, specielt efter jeg fik hende om i en 69er)

Efter en vidunderlig lang omgang 69 måtte der gummi på og så en omgang doggy - her var det ligeså meget hende der bevægede sig som mig, og der gik kun et par minutter før jeg ikke kunne holde til mere. 

Virkelig en dejlig oplevelse og hvis det er standarden vil jeg ikke afvise at jeg kommer dér igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et fint sted.

Jeg er dog ikke specielt god til tysk, så ville ønske de skrev, hvis pigerne ikke kan engelsk. Jeg har også oplevet det med en anden af deres piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 7 timer siden:

Det er et fint sted.

Jeg er dog ikke specielt god til tysk, så ville ønske de skrev, hvis pigerne ikke kan engelsk. Jeg har også oplevet det med en anden af deres piger.

Du må lære det sprog, som 100 Millioner i Europa taler, internet/københavner engelsk er bare så meget last year. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 22.10.2020 at 18:01:

Du må lære det sprog, som 100 Millioner i Europa taler, internet/københavner engelsk er bare så meget last year. ;) 

Helt enig!

Dejligt at du er blevet helt fornuftig at høre på, efter at der ...æhæm...blev foretaget visse omstruktureringer  herinde ;):mrgreen:

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...