Hop til indhold

Recommended Posts

Hey boyz

Kira Wild er GUUUUUUULD!

Var blevet sexuelt frustreret under morgenmøde og tog chancen og kontaktede Kira. Fik hurtigt en tid og afsted til Valby. 
 

Lad mig blot sige det var som at blive teenager igen. Fornemmelsen af uskyld og det Første rigtig møde med en tøs uden at være stang vissen på sprut. Berøringen og de mest himmelske tunge kys.... hendes læber minder mig mest om Angelina Jolie’s og det alene fik mig næsten til at komme. Hun har en naturlig krop og A-skål, men dejlig popo og slikke venlig mis. Hendes væsen og væremåde gør det SÅ autentisk og oprigtig. Dejlig lyde og små frække bemærkninger, forførende øjne som både kan smile og være totalt liderlige. Jeg vil ikke engang kalde det GFE men mere første knald med pigen man gik og drømte om.

Nemt at parkerer og på trods af åben gade så føles det ok discret. 
Sød pige som virker lidt uerfaren men virker glad for sex. Ligner lidt Ava Pia ift service og akt men med bedre indlevelse og Kys efter min mening.

mulighed for bad før og efter uden stress.

Gentagelses faktor: 100%
 

Lad os passe godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Azn_love skrev, den 21.10.2020 at 00:52:

Hey boyz

Kira Wild er GUUUUUUULD!

Var blevet sexuelt frustreret under morgenmøde og tog chancen og kontaktede Kira. Fik hurtigt en tid og afsted til Valby. 
 

Lad mig blot sige det var som at blive teenager igen. Fornemmelsen af uskyld og det Første rigtig møde med en tøs uden at være stang vissen på sprut. Berøringen og de mest himmelske tunge kys.... hendes læber minder mig mest om Angelina Jolie’s og det alene fik mig næsten til at komme. Hun har en naturlig krop og A-skål, men dejlig popo og slikke venlig mis. Hendes væsen og væremåde gør det SÅ autentisk og oprigtig. Dejlig lyde og små frække bemærkninger, forførende øjne som både kan smile og være totalt liderlige. Jeg vil ikke engang kalde det GFE men mere første knald med pigen man gik og drømte om.

Nemt at parkerer og på trods af åben gade så føles det ok discret. 
Sød pige som virker lidt uerfaren men virker glad for sex. Ligner lidt Ava Pia ift service og akt men med bedre indlevelse og Kys efter min mening.

mulighed for bad før og efter uden stress.

Gentagelses faktor: 100%
 

Lad os passe godt på hende.

Er billederne ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tonny&Roger skrev, for 2 timer siden:

Er billederne ægte?

Ja alle billederne er ægte. Den hvor hun holder avisen er dog mere naturligt. Dem hvor hun står kun i strømpebukser kan man lige skimte hendes Mickey og Miney tattoos på bag lår basserne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden:

Annoncen er væk ?

Kan være tegn på hun akut er på vej hjem men alle de nye smittetal og nedlukninger. Håber hun kommer tilbage, jeg har bestemt ikke fået nok af hende:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 2 timer siden:

Annoncen er tilbage igen...strange

Ja det er den da osse:) der er også nye billeder... faktisk kun ét par stykker hvor hunner bundet og får varm voks:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...