Hop til indhold
MickeyM

Jeg forstår stadig ikke hvorfor...

Recommended Posts

...det er så svært at skrive et par linjer om årsagen, når I vælger at lukke en tråd... 

Hvorfor blev nemtøs-tråden eksempelvis lukket? - indrømmet, den var noget "tyndbenet", men er det årsagen, var der nogen personangreb, var der nogen som brød retningslinjerne, hvad gjorde udslaget? 

Jeg har fuld respekt for at I lukker tråde, som I synes skal lukkes, men det ville bare være rart at få en kort begrundelse - bare en sætning eller to... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 2 minutter siden:

...det er så svært at skrive et par linjer om årsagen, når I vælger at lukke en tråd... 

Hvorfor blev nemtøs-tråden eksempelvis lukket? - indrømmet, den var noget "tyndbenet", men er det årsagen, var der nogen personangreb, var der nogen som brød retningslinjerne, hvad gjorde udslaget? 

Jeg har fuld respekt for at I lukker tråde, som I synes skal lukkes, men det ville bare være rart at få en kort begrundelse - bare en sætning eller to... 

 

Fuldstændig enig. Det efterlader en masse spørgsmål og gætterier 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MickeyM skrev, for 17 minutter siden:

...det er så svært at skrive et par linjer om årsagen, når I vælger at lukke en tråd... 

Hvorfor blev nemtøs-tråden eksempelvis lukket? - indrømmet, den var noget "tyndbenet", men er det årsagen, var der nogen personangreb, var der nogen som brød retningslinjerne, hvad gjorde udslaget? 

Jeg har fuld respekt for at I lukker tråde, som I synes skal lukkes, men det ville bare være rart at få en kort begrundelse - bare en sætning eller to... 

 

En  tråd  om  en  bestemt  bruger, som  er  oprettet  under  generelt  debat,  hvor  der  stilles  spørgsmål  til  hvor  mange  jeg  har  mødt  og  jeg  sikkert  er fake.  

Det  giver  i min  mening  slet  ingen  mening  at  oprette sådan  en  tråd. 

@Administrator har  tidligere  meldt  ud  at  dette  er  et  privatejet  forum,  og  kompetencen  til  at  slette  og  lukke  tråde  ligger  hos dem.

Jeg  kan  slet  ikke  forstå,  at  du  ikke  kan  se  at  det  er  en  tråd  som  ikke  er ordentlig. Vil  I andre  bryde  jer  om  at stå  til  regnskab  med  hvor  mange  aftaler  I har  haft  og  dokumentere  at  I er  ægte?

Til  at  starte  med  morede  jeg  mig  over  tråden, da  jeg  synes  brugeren udstillede  sig  selv,  men  da  der  så  i går  kom  endnu  et  indlæg  fra  samme  bruger  som  var  chikane, var  det  ikke  sjovt  længere (indlæg  er  slettet).

Den  er  lukket,  så  ingen  grund  til  at  køre  den  videre  et  andet  sted. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

En  tråd  om  en  bestemt  bruger, som  er  oprettet  under  generelt  debat,  hvor  der  stilles  spørgsmål  til  hvor  mange  jeg  har  mødt  og  jeg  sikkert  er fake.  

Det  giver  i min  mening  slet  ingen  mening  at  oprette sådan  en  tråd. 

@Administrator har  tidligere  meldt  ud  at  dette  er  et  privatejet  forum,  og  kompetencen  til  at  slette  og  lukke  tråde  ligger  hos dem.

Jeg  kan  slet  ikke  forstå,  at  du  ikke  kan  se  at  det  er  en  tråd  som  ikke  er ordentlig. Vil  I andre  bryde  jer  om  at stå  til  regnskab  med  hvor  mange  aftaler  I har  haft  og  dokumentere  at  I er  ægte?

Til  at  starte  med  morede  jeg  mig  over  tråden, da  jeg  synes  brugeren udstillede  sig  selv,  men  da  der  så  i går  kom  endnu  et  indlæg  fra  samme  bruger  som  var  chikane, var  det  ikke  sjovt  længere (indlæg  er  slettet).

Den  er  lukket,  så  ingen  grund  til  at  køre  den  videre  et  andet  sted. 

 

 

Nu er dette jo et forum, hvor vi mænd må dele oplevelser med hinanden - skrive om de oplevelser vi har Ed jer gp.

- så hvis en mener du ikke er sand, er det vel hans oplevelse med dig!!!!!!

Som så mange gange før, er du en af de gp der fare i flint - når du ikke bryder dig om hvad der bliver skrevet om dig - med alle de mænd der  giver udtryk For at have fået en oplevelse med dig, og ALLE dine indslag - mu du regne med du ikke kan være venner med alle, og ikke alle mænd har fået en ud af kroppen oplevelse med dig - de har jo ret til at give udtryk her - dog efter min mening på en ordentlig måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Det  giver  i min  mening  slet  ingen  mening  at  oprette sådan  en  tråd. 

Jeg så ikke tråden, og som du referer den så var det fint at lukke den. 

Den tråd blev også kun  nævnt som eksempel. Jeg undrer mig også tit over lukkede tråde, uden forklaring. Det er ofte jeg ikke kan se årsagen, når jeg læser tråden igennem. Det er især irriterende at have deltaget i en tråd, som så pludselig, ud af den blå luft, bliver lukket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg så ikke tråden, og som du referer den så var det fint at lukke den. 

Den tråd blev også kun  nævnt som eksempel. Jeg undrer mig også tit over lukkede tråde, uden forklaring. Det er ofte jeg ikke kan se årsagen, når jeg læser tråden igennem. Det er især irriterende at have deltaget i en tråd, som så pludselig, ud af den blå luft, bliver lukket. 

Tråden  er  stadig  eksisterende og  findes  under  generelt  debat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  kan  slet  ikke  forstå,  at  du  ikke  kan  se  at  det  er  en  tråd  som  ikke  er ordentlig...

Det kunne jeg se fra første indlæg, jeg er helt med på at den tråd, måske er den mest latterlige, og unfair, tråd herinde... 

Og jeg er også en klovn, kan jeg se nu, jeg burde ikke have brugt den tråd som eksempel, jeg burde have set at nogen/dig var personligt involveret i tråden, jeg skulle have valgt et andet eksempel - og for det undskylder jeg! 

Min pointe var blot, at når moderator vælger at lukke en tråd, ville det være rart, hvis der lige faldt en begrundelse med... 

Undskyld @Nemtøs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 10 minutter siden:

Nu er dette jo et forum, hvor vi mænd må dele oplevelser med hinanden - skrive om de oplevelser vi har Ed jer gp.

- så hvis en mener du ikke er sand, er det vel hans oplevelse med dig!!!!!!

Som så mange gange før, er du en af de gp der fare i flint - når du ikke bryder dig om hvad der bliver skrevet om dig - med alle de mænd der  giver udtryk For at have fået en oplevelse med dig, og ALLE dine indslag - mu du regne med du ikke kan være venner med alle, og ikke alle mænd har fået en ud af kroppen oplevelse med dig - de har jo ret til at give udtryk her - dog efter min mening på en ordentlig måde

Selvfølgelig  må  I mænd  anmelde  det  I har  lyst  til,  men  så  er  det  en  anmeldelse og  ikke  en  generel debat  om  hvor  mange  der  har  mødt  mig.  Det  kommer  vel  ikke  andre  ved? 

At jeg  har  afvist  at  mødes  med  ham,  har  jeg  min  fulde  ret  til,  ligesom  I mænd  også  selv  vælger hvem  I besøger.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig  må  I mænd  anmelde  det  I har  lyst  til,  men  så  er  det  en  anmeldelse og  ikke  en  generel debat  om  hvor  mange  der  har  mødt  mig.  Det  kommer  vel  ikke  andre  ved? 

At jeg  har  afvist  at  mødes  med  ham,  har  jeg  min  fulde  ret  til,  ligesom  I mænd  også  selv  vælger hvem  I besøger.   

Jeg har ikke læst alt hvad der har været skrevet - Jeg gider ikke læste værdiløst skriv -  jeg tror bare du skal holde dig fra at kommenterer sådanne tråde/svar - men når du skriver du har afvist en - hvad kommer det alle andre ved, så giver du bare energi til andre kommentere det - Jeg har intet imod dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Ja, og du er også en af tilbederne 

Nå, er jeg det i din optik? Jeg læste faktisk den omtalte tråd, hvor der fra en EG-brugers side blev gået uforholdsmæssigt hårdt til @Nemtøs, og som om det ikke var nok, blev dette åbenbart fulgt op af et decideret smædeangreb. Det er altså ikke fair, det koster ikke noget at holde en ordentlig tone, også når man ikke er enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke læst alt hvad der har været skrevet - Jeg gider ikke læste værdiløst skriv -  jeg tror bare du skal holde dig fra at kommenterer sådanne tråde/svar - men når du skriver du har afvist en - hvad kommer det alle andre ved, så giver du bare energi til andre kommentere det - Jeg har intet imod dig :-)

Du  vælger  jo netop  at  kommentere  på  en  tråd  som  er  et  personligt  angreb  på  mig og  det  er  ikke  en  anmeldelse eller  lagt  op  under  anmeldelser.  Det  eneste  grund  til  at  denne  bruger  angriber  mig,  er  at  jeg  ikke  ønsker  at  mødes  med  ham. 

Jeg  kan  sagtens  tåle  kritik og  at  jeg  ikke  er  venner/enig  med  alle, men  personangreb finder  jeg  mig  ikke  i. Jeg  har  en  holdning  også  selvom  jeg  fungerer  som  gp.

Kommentere  ikke  yderligere  i denne  tråd.  Jeg  er  træt  af  negative  kommentarer  og  angreb.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 26 minutter siden:

Ja, og du er også en af tilbederne 

Noget siger mig du er det modsatte :D
Er det din generelle holdning at piger ikke må kommentere, eller er det bare Nemtøs du har et horn i siden på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 57 minutter siden:

Nu er dette jo et forum, hvor vi mænd må dele oplevelser med hinanden - skrive om de oplevelser vi har Ed jer gp.

- så hvis en mener du ikke er sand, er det vel hans oplevelse med dig!!!!!!

Som så mange gange før, er du en af de gp der fare i flint - når du ikke bryder dig om hvad der bliver skrevet om dig - med alle de mænd der  giver udtryk For at have fået en oplevelse med dig, og ALLE dine indslag - mu du regne med du ikke kan være venner med alle, og ikke alle mænd har fået en ud af kroppen oplevelse med dig - de har jo ret til at give udtryk her - dog efter min mening på en ordentlig måde

Nej, du tager helt og aldeles fejl. Det handler ikke om den enkeltes oplevelse som i et personligt forhold. Når man skriver på et offentligt forum om en forretning eller erhvervsdrivende, så skal man holde sig fakta, og ikke bare oplevelser. 
Det er ikke bare tom snak. Der er faktisk noget tungtvejende jura der bakker min påstand op. Det er nemlig sådan, at hvis disse udsagn er til skade for en offentlig kendt forretning, så kan den der kommer med udsagnet nemlig drages som erstatningsansvarlig, såfremt denne ikke kan dokumentere sine påstande i retten. 
Så kan man indvende: “dette er jo et anonymt forum, så det finder de aldrig ud af” Igen er det et højt og rungende nej. Hvis der anlægges sag, så er udbyderne af tjenesten, i dette tilfælde eroguide.dk nemlig forpligtet til at videregive oplysningerne til myndighederne. Eller alternativt selv at tage konsekvenserne. Så jeg kan sådan set godt forstå at de vælger den lette løsning at lukke den slags tråde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til at tråden om Nemtøs blev lukket giver sig selv når man læser den. 

Der er dog andre tråde der låses eller slettes, hvor man undre sig. 

Det kunne måske bruges som oplysning om hvad man ikke skal gøre, hvis der følger en forklaring med. 

Det samme gælder advarsler og karantæner til brugere. Pludselig er en bruger væk uden man ved hvorfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så gammel på den her side, men har da ofte undret mig, når et indlæg stoppes af moderator. Jeg er fuldstændig på linje med dem, der skriver at, der ikke må forrettes personangreb og andre detaljerede ting som en mand eller en gp’er  måske ved om en kvinde eller kunde. Det kommer ikke andre ved. 
 

fordi en mand måske er blevet forsmået over, at blive afvist berrettiger ham ikke til at svine kvinden til. Det er helt hendes ret at afvise, hvad enten det er på det fysiske plan, psykiske plan eller begge dele. Ofte ser man jo alligvel en mand nedgøre en gp’er i en anmeldelse på en eller anden måde, der ikke er obkektivt for os andre. Derfor er det også glædeligt at se, når andre mænd tager en gp’ er i forsvar, når de finder en anmeldelse eller andet forkert. Det samme gør sig gældende for de gp’er der også nogle gange tager vi mænd i forsvar. 
 

Dog synes, det er meget forskelligt, hvornår en tråd lukkes eller ej. Det er ligesom om, at der er nogle ting og tråde, der efter min opfattelse går over stregen får lov til at fortsætte helt eller længe, mens andre ret hurtigt bliver eksekveret. Den røde tråd er svær at få øje på, men tydeligvis  er der nogle her på Eroguide, der kan tillade sig mere end andre, inden der bliver skredet til handling. Blot min opion. 
 

ofte bliver tråde lynhurtigt afsporet i forhold til, hvad den handler om, og det er noget ubegavet og barnligt, men jeg skal ikke sige mig fri for, at der nogle, der sidder gemt bag deres skærme, og kun ønsker dette, hvorfor dette medie kan ende i rendestenen, hvis ikke vi selv holder fanen højt, men også at moderatoer behandler diverse tråde og opslagt ens. Jeg har sikkert selv afsporet en tråd eller to, da det er det nemmeste at gøre, men det har fra min side ikke været af ond vilje. 
 

så brødre. Lad os tage ihunanden kraven og blive bedre......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, for 1 time siden:

... Ofte bliver tråde lynhurtigt afsporet i forhold til, hvad den handler om, og det er noget ubegavet og barnligt... 

Ja, ofte bliver en tråd afsporet, men personligt har jeg ikke noget imod dette, jeg synes blot, at det er naturligt, sålænge vi har en god og fornuftig debat. 

Jeg synes generelt, at der er alt for meget "politi" omkring afsporinger...

Jeg er stor tilhænger af, at en debat får sit eget liv, og fører os derhen, hvor den nu engang vil føre os hen....

- og så lige en undskyldning til trådstarter: Jeg er klar over, at dette indlæg er endnu en afsporing... 

 

Redigeret af MickeyM
Kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.10.2020 at 17:49:

Tråden  er  stadig  eksisterende og  findes  under  generelt  debat. 

Tråden er nok ikke blevet skjult, fordi Nemtøs selv har valgt at kommentere i den, fremfor blot at anmelde den. Men hvorfor den stadig ligger i generel debat, fremfor efterlysninger eller falsk markedsføring - det er der vist ingen forklaring på?

Jeg ved godt, det kan være svært i kampens hede ikke at kommentere sådanne personangreb, men efterhånden har jeg pga. dårlige erfaringer lært at sådanne tråde er det bedst at lade en ordstyrer eller moderator tage sig af, fremfor at bære mere ved til det bål, som trådstarter fryder sig over bliver større og større, uden han selv behøver gøre ret meget.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...