Hop til indhold

Hvor er den høje, slanke, danske blondine?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødtes med hende flere gange og savner hende, men hendes annoncer er slettet fra AL.

Nogen der ved om hun er stoppet? 

Skrevet
Eiskalt skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har mødtes med hende flere gange og savner hende, men hendes annoncer er slettet fra AL.

Nogen der ved om hun er stoppet? 

Hvem?

Skrevet
  • Author
flemming1428 skrev, for 20 minutter siden:

Hvem?

Nu kan jeg desværre ikke linke til en slettet annonce, men hun har været aktiv nogle år og holdt til nede ved Fisketorvet i en privat lejlighed. 
Skøn pige sidst i tyverne :)

Skrevet

Hun er dejlig <3

Annoncerer af og til, men har vist også spendererbukserne på i ft. hendes samlever ...

Hun kan ret nemt findes med Google-Image søgning + på IG a...a.......89, skriv evt. pm og få et hot tip :-) For Your Eyes Only.

The best never rests

Skrevet

du må gerne sende her @overlord. jeg kan ikke sende pm :)

Skrevet
  • Author
Overlord skrev, for 16 timer siden:

Hun er dejlig <3

Annoncerer af og til, men har vist også spendererbukserne på i ft. hendes samlever ...

Hun kan ret nemt findes med Google-Image søgning + på IG a...a.......89, skriv evt. pm og få et hot tip :-) For Your Eyes Only.

The best never rests

Haha, jeps, jeg er også godt bevidst om hendes Instagram profil. Dog er den nu hemmeligt så kun venner kan se hendes billeder.

Skrevet
Overlord skrev, for 22 timer siden:

Hun er dejlig <3

The best never rests

Hej Overlord, du også gerne P. Jeg har tidligere forsøgt at kontakte hende på hendes annonce, men uden held..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.